Zavrieť

Porady

Nestandartny postup spravcu bytov

Pred mesiacom nam firma namontovala nove domove zvonceky. Pred dvoma tyzdnami prestali vsetky fungovat. Firma diagnostikovala poruchu a spojazdnila vsetky zvonceky - okrem mojho. Po par dnoch som kontaktoval firmu a nahlasil problem. Odpoved bola, ze porucha bol skrat zvonceka v mojom byte. Preto moj byt odpojili. Na moju opätovnu ziadost na odstranenie poruchy v mojom byte mi odpovedali, ze spravca im nariadil moj byt odpojit a neriesit opravu. Zrejme je to revans spravcu na moje dotazy zo schodze. Pre navstevy musim chodit dole, po prezvoneni na mobil. Tym sa vyrazne znizil komfort standartu mojho byvania.
Ako sa mam branit a na ktore organy sa mam obratit ?
Téma je uzavretá.
Usporiadať podľa bodov
3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
Fyoyo To som urobil hned v prvy den. Rehotali sa
ivka70 Tak to ziadaj pisomne, odstranenie nefunkcnosti, daj si prevziat potvrdenie.
Fyoyo ved som im to dorucil pisomne a kopiu mi podpisali a opeciatkovali
  zbaliť

Lumyr je offline (nepripojený) Lumyr

Lumyr
Mam pocit, ze spravca ta vydiera. Caka, kedy sam prides na kobercek a budes ho na kolenach prosit. Na revans bude ziadat, aby si sa na schodzi zdrzal komentaror. Spravca je podla zmluvy o vykone spravy povinny okamzite odstranit vsetky poruchy. Jedina moznost je snad obratit sa na SOI. Ale aj im to trva pol roka, kym nieco podniknu

Nestandartny postup spravcu bytov

Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.