Zavrieť

Porady

Dôchodca a pracovná zmluva

ahojte , môze mat starobný dochodca úracovnu zmluvu? normalne ho prihlasim ako zamestnanca na soc. poisť. a zdrav. poisťovnu?
5 komentárov     zbaliť
Mila123 áno, áno, áno
cinky16 v soc. poistovni ho prihlasim ak z-ca pod kodom 1 aleob 2 zalezi ci bude mat prav. alebo nepr,.vpijem? LEBO AJ KOD 16 ZAMESTANANEC - ODVODOVA ULAVA NP, DP, PvN?
veronikasad cinky, ty vieš čo je odvodová úlava ? Odkedy starobný dôchodca platí IP a PvN ?
cinky16 vsak preto sa pýtam, nie som odborník na mzdy, nato tato porada je, ci nie? viem, ze neplati IP a Pvn, NP, takze ho prihlasit pod 16.tkou?
ivka70 pri pracovnej zmluve ako moze byt nepravidelny prijem? to nie je dohoda
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    Preco by nemohol? Prihlasujes ho do ZP aj SP, len odvody do SP, ak ide o SD alebo ID s postihom viac ako 70%, plati nižšie..
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    cinky16 super, dakujem krasne vsetkym, radsej sa spytat, potvrdila som to, co som aj vedela, akurat, sa chcem spytat, jemu mozu potom prepocitat a zvysit dochodoK?
    ivka70 Nielen moze, prepocitaju ,automaticky za predchadzajuci rok
    veronikasad Ano
      zbaliť

    Dôchodca a pracovná zmluva

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať