Stravné lístky z 2021 (vydané zamestnancovi, ktorý ich zabudol spotrebovať) sa dajú vrátiť spoločnosti Up Dejeuner do 20.01.2022. Tí pošlú dobropis (v nižšej sume, kvôli manipulačnému poplatku na účte zamestnávateľa.
Ako sa to celé dá zaúčtovať?
Účtovníčka môjho šéfa mi odkázala, že ona to nevie. A že mi tým pádom lístky v hodnote 140€ prepadnú. Argumentuje, že vrátiť sa dajú len lístky ktoré ostali, ak bol zamestnanec PN. Čo podľa všetkého čo som čítala na nete nie je pravda.
Dá sa to takto? :
1. Prijatie stravných lístkov od zamestnanca:
MD213/D333 ... (140€)
2. Vrátenie stravných lístkov sprostredkovateľovi:
MD315/D213 ... (140€)
3. Prijatie platby od sprostredkovateľa:
MD221/D315 ... (140€ - poplatok pre sprostredkovateľa, poplatok do nákladov)
4. Vrátenie prostriedkov zamestnancovi:
MD333/D221 ... (140€ - poplatok pre sprostredkovateľa, poplatok do nákladov)
Vopred ďakujem za akékoľvek rady.
Pochybujem, ze to ide vymenit za financne prostriedky, vymena bola len za listky s inou dobou platnosti.
Zamestnavatel by mal kupit rovnake mnozstvo listkov a tie ti len zamenit.
A dat ti zaplatit aj ten poplatok.
S uctovanim ti neporadim, ale straca sa v tom tvojom navrhu tato logika.
Tu nejde o nespotrebovane listky.