Zavrieť

Porady

Založil som živnosť a zabudol na ňu

Dobrý deň, rok dozadu som si online založil živnosť, mal som v pláne niečo predávať. Ale nič som neuskutočnil a nejako mi to aj vypadlo a neriešil som to. Nikde som sa ani nenahlásil ani som nič nespravil. Som ale študent, takže odvody som platiť nemal a obrat mám tiež 0, takže bude z toho problém, keď teraz oficiálne preruším živnosť? Kde všade to mám nahlásiť a budem platiť pokutu? Ďakujem za pomoc, viem, že je to až neuveriteľné ale stalo sa…
8 komentárov     zbaliť
veronikasad kartičku DIČ z DU si dostal ? (zaškrtol si pri registracii aby ŽU za teba vybavil registraciu na DU?)
jozefonline Áno, to mi prišlo do schránky, to je jediné čo mám
veronikasad elektronickú komunikáciu s DU máš vybavenú ? Lebo tu kartičku treba vrátiť, ak živnosť chceš zrušiť ...
jozefonline Mám len aktivované slovensko.sk, cez to som si aj založil tú živnosť. S DU som nevybavoval nič...
veronikasad skôr ako ukončíš podnikanie na živ.úrade, kontaktuj daňový úrad, kde treba zrušiť registráciu dane z príjmu FO
Katy a R veronika - nemôže skôr zrušiť registráciu na daň z príjmov! Len po ukončení živnosti.
veronikasad to mi je jasné, ale elektronickú komunikáciu po zrušené živnosti asi na DU už nevybaví ...
Katy a R a načo by mu bola?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    Katy a R je offline (nepripojený) Katy a R

    Katy a R