Zavrieť

Porady

Operácia karpálneho tunela

Som po operácii karpálneho tunela. Lekár mi povedal, že po vybratí stehov môžem ísť do práce, že žiadne rehabilitácie netreba. Pracujem ako predavačka a bežne dvíham 10-12 kilové krabice. Je to bežný postup, nehrozí mi nejaký zdravotný problém? Ďakujem za odpoveď.
buchač .. nehrozí mi nejaký zdravotný problém?
=========================
Rana-rez určite nepraskne...ale môže ťa seknúť v krížoch.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    faro1 je offline (nepripojený) faro1

    faro1
    Po operácii

    Pacient opúšťa kliniku už po niekoľkých hodinách. Pred odchodom do domáceho liečenia je každý pacient poučený o svojom zdravotnom stave a so svojim ošetrujúcim lekárom si dohodne termín preväzu (zväčša na druhý deň po operácii). Na druhý deň po zákroku je nevyhnutné cvičenie s operovanou rukou (cviky budú predvedené operatérom). Bandáž na ruke je treba nosiť po dobu 2 týždňov. Po 10-14 dňoch pacient prichádza na kontrolu za účelom odstránenia stehov. Operovanú ruku môže začať pacient používať na bežné činnosti po treťom týždni od zákroku. Nasledujúce 2 až 3 mesiace je nutné vyhýbať sa akémukoľvek záťažovému používaniu postihnutej ruky.
    https://infomedica.sk/operacia-karpalneho-tunela/

    Hojenie po operácii karpálneho tunela