Zavrieť

Porady

Samsung EU distribúcia

Dobrý deň večer ráno či noc.

Kúpili sme slúchadlá Samsung budspro na Vianoce cez heureka v internetovom obchode ktorý je ako odporúčaný heurekou. Teraz som šiel reklamovať slúchadlá priamo v Avione do Samsungu. Tam mi povedali že reklamácia neprijmu pretože sa jedná o šedý dovoz o distribúciu ktorá nie je určená pre EU.
Takže som odišiel s dlhým nosom. Chcem sa spýtať mám nárok aj po 7 mesiaci odstúpiť od zmluvy , pretože ma oklamali ? (Pretože na faktúre je uvedené že sa jedná o EU distribúciu)A keď dám slúchadlá reklamovať , kam ich pošlú servisovat keď Samsung sa od toho dištancuje > a v prípade že sa im ich podarí opraviť bude to pravdepodobne neautorizovaný servis ,nie >či?
Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

    ivka70
    Reklamuj v internetovom obchode, kde si kupoval.
    To, co tvrdi servis Samsung tu, teba nemusi zaujimat.
    Ak si kupoval v slovenskom e-shope, plati klasicka zarucna doba.
    Kam to poslu, je ich problem.
    7 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    dasl Prepáčte ale zrejme ste nepochopili . Ja nechcem aby to riešil kadejaký fušer preto som to neposielal predajcovi ale šiel som priamo do Samsungu. To že mám 2 roky záruku mi je jasné aj to že predajca ju je povinný riešiť v zákonom stanovenej lehote .
    ivka70 Prepacte, ale asi ste nepochopili vy ... reklamaciu vybavujete tam, kde ste kupili. Jedine ak vas obchod odkaze v reklamacnom procese na autorizovany servis,,tak to davate tam.
    Mali ste kupovat priamo v Samsungu ked ste chceli vybavovat vsetko u nich.
    dasl Nie . Samsung výrobky môžete reklamovať v ktoromkoľvek autorizovanom servisnom stredisku . Zoznam sa dá nájsť na internete . Alebo priamo v jednej z filiálkok Samsung kde som bol aj ja.
    Ale takto to dopadne ak sa tu snaží radiť každý blbec ktorý nemá ani poňatia o danej veci. Pýtal som sa či môžem odstúpiť zrušiť zmluvu o kúpe tovaru pretože ma podviedli pri predaji . Uviedli klamlivé informácie atď atď ...
    buchač dasl (Dnes 19:23) Nie . Samsung výrobky môžete reklamovať v ktoromkoľvek autorizovanom servisnom stredisku .
    ------------------------------
    Akože len v stredisku ? V obchode už nie ?
    Povedal kto ? TY ?...málo, veľmi málo.
    Prečítaj si rozhovor s riaditeľom Samsungu pre Česko a Slovensko.
    Ale kľudne aj zacitujem "
    " Záruku voči zákazníkovi drží v prvom rade predajca. Zákazníci sú zvyknutí kvôli uplatneniu reklamácie ísť za predajcom, ktorý následne odosiela zariadenie do autorizovaného servisu. Výrobca poskytuje záruku nad rámec tohto. Zákazník teda môže prísť priamo do servisného centra Samsung, prípadne môže kontaktovať autorizovaného servisného partnera. "
    https://www.mojandroid.sk/samsung-servis-ako-funguje/

    Čiže NIE IBA priamo do Samsungu, ALE AJ ku predajcovi.
    ==============================
    Chcem sa spýtať mám nárok aj po 7 mesiaci odstúpiť od zmluvy , pretože ma oklamali ?
    -------------------------------
    Či si bol oklamaný, to je už iná vec...TY si kupoval... TY vieš, kde si kupoval...TY vieš, čo si kupoval.
    Preštuduj link.
    https://zive.aktuality.sk/clanok/104...i-dajte-pozor/

    Otázka na záver :
    Teba neprekvapil rozdiel v cene medzi daným obchodom a ostatnými, kde bola cena určite vyššia.

    P.S.:
    Takže kto je tu za blbca ?

    P.S.:
    Minulý týždeň som dával na reklamáciu svoj mobil (síce nie Samsung, ale to je predsa jedno).
    Položil na pult krabičku s mobilom a účtenkou. Predajca spísal reklamačný list a fertig. Ja už len čakám na sms, že si ho mám vyzdvihnúť.
    dasl Dobrý deň.
    Najradšej by som tieto komentáre všetky odstránil pretože to nemá s otázkou takmer nič spoločné .
    Preto sa ospravedlňujem že spamujem aj ja .
    Predstavme si situáciu ak niekto iný má podobný alebo rovnaký problém a nájde túto otázku a chce vedieť či môže uplatniť právo odstúpenia od kúpnej zmluvy a hlavne ako by mal postupovať.
    Čo sa dozvie ? Nič žiadnu odpoveď súvisiacu s otázkou.

    1.nikde som nepísal že som to kupoval ja - nebudem tu predsa uvádzať že to kupuje člen rodiny ako darček na Vianoce pre iného člena rodiny (ale nakoniec to musím riešiť ja atď ....)

    2.pisal som že to bolo kúpené cez heureka.
    Ak vám nie je jasné o čo sa jedná tu je odpoveď heureka nie je len porovnávací nástroj ale aj "predajca" https://www.heurekashopping.sk/pre-z...e-priamo-u-nas
    Aby si pán buchač uvedomil slovo predajca som uviedol v úvodzovkách.
    Samozrejme podľa pravidiel som sa mohol obrátiť na heureku čo aj pravdepodobne urobím .
    No predtým som chcel poradiť - konštruktívne . Či existuje nejaká právna cesta že ak ste oklamaný tak podľa paragrafu môžete toto alebo toto .....
    No , samozrejme internetove diskusie sú plné ľudí ktorí spamujú a spamujú , zrejme v dobrom úmysle no výsledok je taký že stojí za ....

    3. v otázke som uviedol že sa jedná o overeného obchodníka . Takže podviedol nielen mňa ale predpokladám aj iných ľudí ktorí o tom ani nevedia.
    A možno aj ich oklamal dodávateľ.neviem.

    4. Konštatovanie o výške ceny > ako to viete aká bola cena ?!
    Cena bola práveže úplne normálna

    5. Jasne píšem že nás oklamali. A preto hľadám odpoveď . Rada ako si mám dávať pozor pri nákupe je teda v tomto prispevku irelevantná. Plakať nad rozliatym mliekom ?

    6. Sám ste uviedol že môžem reklamovať aj priamo v Samsungu . Takže ak mám na výber dve možnosti reklamácie A alebo B . A ak vás už v spoločnosti A raz oklamali tak ja som radšej zvolil spoločnosť B ktorá je tak povediac materskou a nadradenou.
    (Toto je uvedené priamo na stránke Samsung:
    Reklamáciu podľa týchto záručných podmienok je možné uplatniť u predávajúceho, u ktorého bol Výrobok zakúpený, v Autorizovanom servise a/alebo priamo v spoločnosti Samsung.)
    Pre upresnenie navštíviť Samsung mi bolo jednoduchšie, nemusím nikam nič posielať takže som zašiel priamo tam je to úplne logické .
    Technik začal normálne vybavovať reklamáciu tiež nič nevedel až po zadaní SN zistil že sa jedná o šedý dovoz. Pretože som mu predložil doklady o kúpe kde bolo všetko v poriadku. A ako laik si túto informáciu nemám kde overiť .
    Tak neviem prečo sa tu rozplyvate že som to riešil v Samsungu

    7.Citujete mňa že som uviedol>>> akože len ..... Kde som to napísal v akej súvislosti veď čítajte . Je tam uvedené >>>môžete<<<
    To neznamená že musíte .

    8. To že som možno niekoho urazil bolo až po druhej nie moc vydarenej rade . Tá ivka70 tam píše že > Jedine ak vas obchod odkaze v reklamacnom procese na autorizovany servis,,tak to davate tam.<
    Čo nie je úplne pravda . Takže tu uvádza nepresné informácie a niekto to môže zle pochopiť .

    Tiež neviem kedy sme si potykali , ale to je tiež iný problém .

    Preto ak to číta admin nech zmaže všetky tieto komenty .
    Možno som sa nechal uniesť ale už to tu vyzerá ako v modrom koníku.
    Jedna otázka má 200 odpovedí a iba jedna 174 je správna a ostatné ani nesúvisia s témou.
    ivka70 Najzasadnejsi problem vsetkych, co za kazdu cenu presadzuju svoju "pravdu" je tykanie.
    Uz sa konecne naucte, ze na internetovych forach je tykanie bezna forma komunikacie a nikto ju kvoli tebe menit nebude.
    Naco a pytas, ked vsetko vies?
    Mozes poziadat o vymazanie celej otazky, ked nepotrebujes odpovede .... ze sa tri niekto snazi poradit a ze odpoved nie je podla tvojho gusta, je len a len tvoj problem.
    Zaplat si pravnika, ked nechces akceptovat to, do oho i sa dostal sam a nevies to riesit inak .... aj ten ti poradi len klasicky postup reklamacie ...v obchode, kde si nakupoval.
    A narok odstupit od zmluvy po 7 mesiacoch nemas ...len reklamovat mozes.
    buchač dasl (Dnes 11:16) .
    Predstavme si situáciu ak niekto iný má podobný alebo rovnaký problém a nájde túto otázku
    ==================================
    Takže od konca.
    Tykanie ako také vysvetlila ivka...
    ...a keď už chceš silou mocou vykať, tak vykaj poriadne, podľa pravopisu.

    K jednotlivým bodom :

    1. Kto má vedieť, že tu niekto vybavuje za druhého ?
    Raz píšeš v množnom čísle a následne v jednotnom.

    2. Mne ty nevysvetľuj, ako to beží na Heuréke...už som cez ňu kupoval iné veci a nie nejaké smiešne slúchadlá.
    Lenže ja to viem na rozdiel od toho z tvojej rodiny, čo kupoval šunt.

    3. Ako som spomenul...TY vieš

    4. Detto ako bod 3

    5. Plakať nemusíš...máš aspoň ponaučenie.

    6. Nezavádzaj...ivke si tvrdil, že reklamovať sa dá len v servise Samsung.

    7. Necitoval som...tu ide o stať, na ktorú reagujem.
    Je to tak ťažké pochopiť ?

    8. Uraziť nie je problém...stačí len povedať alebo zvoliť nevhodné slovo a máš ich tam rovno z voleja...ani poďakovať nestihneš.

    P.S.:
    Ale ako som pozrel do profilu, tak máš tam viac tém, kde ťa oyebali...raz predali zlý PC, potom naliali zlý olej do auta...alebo reklamuješ nejaké služby.
    Kuwa, zákazník jak oči...
      zbaliť

    Samsung EU distribúcia

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.