Zavrieť

Porady

Používa niekto z Vás na archiváciu dokladov program účto+ ?

Dobrý deň, používa niekto z Vás na archiváciu dokladov účto+? Ako to prosím funguje, ako sú tam usporiadané doklady, resp. ako funguje ich otvorenie resp. označenie že doklad bol zaúčtovaný? Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Consultix je offline (nepripojený) Consultix

    Consultix
    Ano, pouzivame uz viac ako rok. U niektorych klientov je to jediny nastroj na odovzdavanie dokladov, nakolko uctovnictvo je u nich vedene len v elektronickej forme. Pre mna najvacsou vyhodou nie je ta archivacna funkcia, ale skutocnost, ze doklady dostavame k spracovaniu priebezne a zaciatkom mesiaca mame spracovanych asi 90% dokladov za predchadzajuci mesiac.
    Doklady su v systeme rozdelene o.i. na vystavene a prijate a v ramci toho na rozne druhy (fa standardne/zalohove/k platbe), hotovostne doklady, ine doklady (ako napr. zmluvy, splatkove kalendare atd...): Klient ich moze nahravat priamo do konkretneho "chlievika", alebo ich nahravat na tzv. dashboard, odkial si to roztriedite do prislusnych kategorii. Nahravanie je mozne pretiahnutim suboru z okna do okna, odoslanim na na to urcenu emailovu adresu, alebo cez mobilnu aplikaciu.
    Nahrate doklady maju o.i. parametre zauctovane a zamknute. Po nahodeni dokladu do uctovnictva ich oznacime ako zauctovane, t.j. aj klient vidi, ze su spracovane a pri nahadzovani novych dokladov ich zobrazovanie viem odfiltrovat, takze ich nemusime preskakovat. Zaroven sa do Ucto+ zada interne cislo zauctovaneho dokladu, cim sa zaznam jednoznacne identifikuje voci uctovnictvu. Pri kontrole daneho obdobia (najma z pohladu DPH) a uzatvorenia mesiaca su doklady zamknute a uz nemenne (v pripade potreby sa daju odomknut). Doklady sa otvaraju vo vstavanom prehliadaci priamo na stranke Ucto+.
    Mohol by som o tom pisat este dlho, ale nejlepsie to bude, ak si to sama vyskusate. Registracia je zadarmo a pocas 3 mesiacov mate plnu funkcionalitu vsetkych balikov. Lebo to, co som opisal vyssie, je len zlomok celeho riesenia...

    Používa niekto z Vás na archiváciu dokladov program účto+ ?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.