misoft
Trochu z iného konca, čo ma doteraz štve! Telereklama Mediashop. Predvádzajú "nezničiteľné" nože, "jedinečné" kuchynské zariadenia... samozrejme nimi "upravené" a klamlivé. Pritom to, čo patrí k výrobku (často vymeniteľné diely) a sú súčasťou sady - oni vraj "GRÁTIS" (ďalšie klamstvo). A nakoniec cena - často stačí porovnávať tie ich "výrobky" s tými v bežnom obchode a tie ich sú 80-100% drahšie. A čo na to Rada pre reklamu, keď sa jej dá podnet? NIČ! Nereagujú... (podal som 2x podnet, kde som uviedol okrem ich výrobku aj iný z obchodu s rovnakými parametrami, ale o polovicu lacnejší - ani sa neuráčili mi odpovedať, žiadna reakcia) Je síce pravda, že je voľná tvorba cien, ale tá musí reflektovať aj ceny obdobných výrobkov a nie byť o 100% vyššia a pritom funkcie, vybavenie a dokonca i vyhotovenie sú rovnaké, alebo podobné. A potom sa nájdu ľudia ľahko zmanipulovateľní, ktorí to od nich kúpia a až doma zistia, že kúpili zbytočnosť za drahé prachy.
Toto píšem, pretože akurát som sa pri zapnutí telky trafil práve do ich reklamných klamstiev.
P.S. Od podomových šmejdov a klamajúcej spoločnosti som nekúpil a ani nekúpim ani dierku po špendlíku!
Duško raz večer sme prišli s rodinou babke na hrob, príbuzná spustila nad hrobom srdcervúci plač, ked som prišiel od auta, tak som ju upozornil že správny hrob je o tri hrobové miesta dalej.
Takže si myslím že sem nechodia ľahko zmanipulovateľní.
rada pre reklamu sídli trochu inde
predávajúci má právo predávať výrobok za čo chce. je trhový mechanizmus.
Mám pocit že výrobca je ten istý.
Údajne bolo prijaté nariadenie EU, že tovar môže byť za akciovú cenu ak sa zníži cena oproti referenčným za posledných 30 dní.
Ak by bol výrobok nebezpečný, tak je tu rýchly výstražný systém, je asi pod palcom SOI, ale určite Veterinárnej správy