Zavrieť

Porady

Praca technika

Technik, čo nám spravuje počítače vo firme si vypýtal 472,8 eur za Update 5lic na 3r ESET Endpoint Antivirus + ESET Server Security. Je to adekvátna suma?
Naposledy upravil ivka70 : 19.12.24 at 06:35
9 komentárov     zbaliť
ivka70 aku mate dohodnutu sadzbu? ako dlho to robil? kolko pocitacov, server?
maarja na 2 PC, server 1, sadzbu nemáme dohodnutú a neviem ako dlho to robil, preto sa pýtam ako laik, koľko asi trvá urobiť taký update? Robil to na diaľku.
ivka70 a preco sa nepytate jeho?nikto iny nemoze vediet, co ste mali predtym, co to cele obnasalo
ked sa ho spytate, urcite vam vysvetli, co musel vsetko urobit

... podla mna aj malo si vyuctoval
maarja ESET nám takto updatuje každý rok, neviem, čo to obnáša, myslela by som si ako laik, že robí stále to isté, pár klikov a je to. Viem aj, že za licenciu sa platí. Mám len obavy, že nás môže oklamať a vyúčtovať si viac a my ako laici na to vôbec neprídeme.
ivka70 tak si to robte sami, Eset vydava k tomu navody .... a zarucujem, ze to nie je len par klikov ...
maarja Ďakujem veľmi pekne za odpoveď, upokojili ste ma :-)
misoft Porovnaj, skontroluj:
https://ix.sk/4UWwg
misoft ivka - jeto (samotné update) fakt len na pár klikov, ale tá omáčka okolo toho :O - musí totiž zapisovať údaje firmy, licenčné čísla predch. verzie (pre kontrolu), zaplatiť (ide to i on-line), zostavy a až potom je tých "pár klikov" . Ak je šikovný tak 2PC+1S = cca 1hodina. A ešte niečo - pokiaľ je to "množstevná licencia - sú tam menšie ceny, ako pre jednotlivé licencie.
veronikasad 5 licencií na tri roky - značná časť ide ESET, nie technikovi...
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.