Poprosím presný postup (aj so screenshotmi ak sa dá) ako pridať člena do existujúcej skupiny v mobilnej aplikácii všeobecnej zdravotnej poisťovne? Čo som našiel postupy všade je to veľmi stroho napísané štýlom: “člena pridáte tak, že zakladatel skupiny pošle žiadosť…” ale nikde neni návod z kroku na krok že pod čím to nájdem, ako sa tam dostanem? Ja som to zaboha nevedel nájsť v aplikácii. A keď som sa tam nejako aj preklikal tak to stále vypisuje že chyba serveru a technická odstávka ale boli tam úplne iné dni písané ako deň v ktorý som to skúšal, a aj 4x som to skúšal, nešlo to. Ako sa tam teda dostanem? Treba ísť na pobočku či ako? Zákaznícka linka nefunguje cez víkend, a tá umelá inteligencia tiež nepovie presný postup. Takže zákaznícka podpora ako keby tam ani nebola.
V prílohe je čo to robí a vždy keď skúsim, tak robí to isté.
Naposledy upravil Gaaspi : 09.02.25 at 16:52
Predsa normálne požiadaš, tak nevidím dôvod, že by ťa odmietli.
Ak by aj hej...ešte furt môžeš niekomu vynadať...
Ale inak, postup je asi taký, že :
- otvoríš aplikáciu...alebo pôjdeš na stránku v PC
- otvoríš Peňaženku zdravia...kde hneď od teba bude aplikácia požadovať IBAN účtu.
- klikneš na ikonu " osoba + "
- vyplníš kolónky
- konečný krok je " poslať pozvánku "
- pravdepodobne dotyčnému príde push správa, podľa ktorej sa zariadiš.
Ďalej som nešiel...osobne nepotrebujem zakladať skupinu, pre mňa je to o ničom