Jozef, my sme sa registrovali v roku 2004. Odvtedy sme nehlásili nikomu nič. Zmeny bolo treba urobiť len na základe zmeny zákona, musel sa novele zákona prispôsobiť obsah zmlúv a vtedy bolo potrebné predložiť všetky doklady nanovo aj tie, čo sa týkali predsedu. Ja som sa minulý rok pýtala, čo treba na krajský úrad hlásiť, lebo sme chceli zmeniť člena rady a povedala mi, že len ak sa zmení v priebehu funkčného obdobia predseda, treba znovu predložiť doklady, ktoré som spomínala, alebo to isté urobiť, ak sa po 3 rokoch zvolí nanovo (prípadne dôjde k zmene predsedu). Toto sa myslím rieši dodatkom k zmluve, zápisnicou zo schôdze, potom výpis z registra trestov, kolok, ale toto podrobne neviem, na krajskom úrade ti povedia presne, čo treba doložiť.
P.S. Ak máš zmluvu v súlade so zákonom a registráciu minulý rok, myslím si, že nemusíš všetko absolvovať odznovu. Kto ti povedal takúto informáciu, dúfam, že som niečo neprehliadla.
Naposledy upravil GabiZ : 11.10.06 at 14:01