Zavrieť

Porady

črevná chrípka??

zdravím.mám menší problém a chcela by som radu odborníka ak by sa dalo.predvčerom ráno som sa zobudila na neznesitelné krče cca od pluc dole ku žaludku,ked ma to chyti mam slzy v očiach,mám stále hnačku, v jednej chvíli mam zimomriavky a hned na to mi je horúco..k lekárovi nemôžem ísť,som len týžden v novej robote nemôžem si dovoliť hned PNku.jedna sestra mi odporučila prášok menom smecta.zatial mi to vôbec nepomáha,poradte prosím čo mám robiť alebo kupiť aby mi bolo lepšie.to mi je jasné že treba držať diétu,prosím napíšte..
Usporiadat
evina evina

evina je offline (nepripojený) evina

dytka1
zdravím.mám menší problém a chcela by som radu odborníka ak by sa dalo.predvčerom ráno som sa zobudila na neznesitelné krče cca od pluc dole ku žaludku,ked ma to chyti mam slzy v očiach,mám stále hnačku, v jednej chvíli mam zimomriavky a hned na to mi je horúco..k lekárovi nemôžem ísť,som len týžden v novej robote nemôžem si dovoliť hned PNku.jedna sestra mi odporučila prášok menom smecta.zatial mi to vôbec nepomáha,poradte prosím čo mám robiť alebo kupiť aby mi bolo lepšie.to mi je jasné že treba držať diétu,prosím napíšte..
Samozrejme najlepšie zájsť lekárovi. V takýchto prípadoch pomáha liek Endiaron....
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
jess jess

jess je offline (nepripojený) jess

žienka
Skús tú Smectu...píšu, že 2-3 sáčky denne.....Mali sme celá rodina virózu (vracanie+hnačky) minulý týždeň...tá Smecta (u nás stačil 1 sáčok) fakt zabrala ...diéta = zemiaky, čierny čaj s trošičkou cukru, šípkový čaj, ryža s mrkvou, slané keksy, sucháre, minerálka Fatra.....
0 0
dytka1 dytka1

dytka1 je offline (nepripojený) dytka1

smecta mi vôbec nepomáha a dala som si už viackrat, a krče pretrvavaju
0 0
jess jess

jess je offline (nepripojený) jess

žienka
koňak ? ...len potom žiadne lieky...
0 0
Melnick Melnick

Melnick je offline (nepripojený) Melnick

človek čo opustil Poradu.