To: Pefu
Už som sa poučila, celý rok som stále prerábala dorábala a išlo mi to fest na nervy. Potom som si to zariadila takto:
Konateľ v prac. zmluve uvedie pracovný čas - týždeň aký a či rovnomerný alebo nerovnomerný. Prevádzkovú dobu podniku poznám, tak mám zamestnancov na 8 hodín 5 dní v týždni a zamestnancov Typ I - čašník obdeň 12 hod, kuchár obdeň 8 hod, čašník obdeň 11 hod. Urobila som si kalendár na celý rok podľa týchto skupín a nech si v skutočnosti chodia do roboty ako chcú, ja dostanem dochádzku, skontrolujem normu hodín, sviatky, dovolenky, pokiaľ to sedí, nič neriešim. Ale sledujem to nie mesačne ale nárastom oproti môjmu naplánovanému kalendáru. Každý mesiac majú zaplatenú mesačnú normu bez rozdielu na to, koľko odrobili. Hodiny do plusu alebo mínusu oproti plánovanému kalendáru dávam konateľovi a ten si dochádzku diriguje. A už nič nedorábam ani neprerábam. Dovolenku majú vypočítanú pri nástupe a hotovo.