Prosím o radu, ako postupovať v prípade prieťahov pri vybavovaní reklamácie vady výrobku v záručnej lehote, keď sa na obchodný vzťah nedá uplatniť ustanovenie §19 odst. 4. zákona o ochrane spotrebiteľov, pretože odberateľom je podnikateľ so živnostenským listom.
Konkrétny príklad:
Výrobok zakúpený v septembri 2006 a ďalej predaný koncovému zákazníkovi bol v novembri zaslaný do opravy dodávateľskej firme v súlade s jej reklamačným poriadkom. Po dvoch mesiacoch je výrobok stále u dodávateľskej firmy na reklamačnom konaní, koncový zákazník si u nás právom uplatňuje nárok podľa spotrebiteľského a občianskeho zákona, teda má nárok na zrušenie zmluvy a vrátenie peňazí, ale naša dodávateľská firma nám zrušenie zmluvy odmieta z dôvodu, že náš vzťah podlieha ustanoveniam Obchodného zákonníka, kde nie je uvedená žiadna lehota na vybavenie reklamácie.
Ustanovenia Obchodného zákonníka sú však formulované takým spôsobom, že bez výkladu - komentára, alebo pomoci erudovaného právnika nedokážeme túto situáciu sami vyriešiť. Prosím preto o pomoc - buď radu, ako v takomto prípade ďalej postupovať, alebo ak by bolo možné, o zaslanie scanu komentára k § 436 - 441 a § 345 ods. 2