Zavrieť

Porady

znizenie zakladu dane

Prosim o pomoc ako sa da znizit zaklad dane.Pracujem ako asistentka predaja.Mesacne fakturujem firme za vykonanu pracu.Nemam ziadne naklady okrem cestovneho,nejakych tlaciv a uctov za telefon +platim zdravotnu poistku.Chcela som vyuzit pomoc dcery studentky(ze jej akoze zaplatim ako brigadu),ale nevedela som,ze to treba nahlasit na socialku a ani som neodviedla urazovu poistku.Poradi mi niekto?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Sany je offline (nepripojený) Sany

    Sany
    Možno by si jej mohla urobiť dohodu o vykonaní práce, to sa nenahlasuje (zatiaľ), s tým, že odmenu jej vyplatíš na konci roka vo výške trebárs 90.000,- Zaplatí síce za december ZP (sama vo výške 14%), ale len z vym.základu 32.000,-,zdaníš jej to síce,ale podá si daňové priznanie, odpočíta si v daňovom priznaní ročnú nezdaniteľnú časť a daň jej vráti daňový úrad. Úrazové poistenie odvedieš 0,8% za december.Ty budeš mať sumu v nákladoch a dcéra daň nezapltí, len 14% z 32.000 zdravotné poistenie.

    accad je offline (nepripojený) accad

    accad