Zavrieť

Porady

student zivnostnik a platenie odvodov

Zdravim,
chcel by som sa opytat ako je to s platenim odvodov. Som student denneho studia a popri tom robim v jednej firme na zivnost. Prijem je okolo 14 000 hrubeho mesacne. Zivnost som si zalozil niekedy v maji 2004 takze minuly rok som neplatil ziadne odvody. Co budem musiet platit tento rok? Je nejako zvyhodnene to ze som student alebo je to uplne jedno? Nechcem totiz statu platit to co naozaj nemusim pretoze tie peniaze mi momentalne ako tak stacia a neviem si moc dobre predstavit kde zobrat na nejake normalne odvody.
Velmi pekne dakujem za odpoved.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    kori je offline (nepripojený) kori

    kori
    ci si student alebo nie je to z hladiska platenia odvodov jedno, pretoze za studenta uz stat neplati nic. Platis rovnako ako ostatne SZCO(do ZP hned) a do SP od 1.jula 2005

    meveric je offline (nepripojený) meveric

    meveric
    no ved o to mi ide ze stat neplati nic, ako student mozem jedine dobrovolne platit. ze ci sa to nahodou nevztahuje aj na toto. do ZP po mne nic nechceli, pani mi tam povedala ze je akurat ohlasovacia povinnost a to bolo vsetko.

    kori je offline (nepripojený) kori

    kori
    to do ZP platilo do 31.12.2004, od 1.1.2005 konatel sro musiu platit ZP ako SZCO. do SP aj ked si student od 1.7.05

    ricij je offline (nepripojený) ricij