Zavrieť

Porady

reklamacia notebooku

Dobry den.
Chcel by som sa opytat ako je to s vratenim penazi u vyrobku ktory ma viacero subeznych zavad.
Ja mam problem s notebookom(pouzivani 18 mesiacov), ktory pre svoju pracu potrebujem, ale prestala mi fungovat DVD mechanika, problem je s vstavanou webkamerou, a blika mi displej, su to 3 na sebe nezavisle zavady. obcas sa prejavi aj zavada ze nepracuje spravne zariadenie pripojene do USB ale to je pravdepodobne sposobene nefunkcnym USB hubom na ktorom je i WEB kamera.

Mam narok na vratenie penazi alebo nie?
Pocul som ze pri notebookoch je potreba mat 4 zavady akurat vzhladom na to ze som technik a vyznam sa v tychto veciach tak u notebooku 4 nezavisle zavady znamenaju "hod notebook do kosa".

Dakujem za kazdu radu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    tuxik senior
    Dobry den.
    Chcel by som sa opytat ako je to s vratenim penazi u vyrobku ktory ma viacero subeznych zavad.
    Ja mam problem s notebookom(pouzivani 18 mesiacov), ktory pre svoju pracu potrebujem, ale prestala mi fungovat DVD mechanika, problem je s vstavanou webkamerou, a blika mi displej, su to 3 na sebe nezavisle zavady. obcas sa prejavi aj zavada ze nepracuje spravne zariadenie pripojene do USB ale to je pravdepodobne sposobene nefunkcnym USB hubom na ktorom je i WEB kamera.