Ja som u Starkla objednal pred 5 rokmi žltú magnóliu, prišla malá rastlinka, tak som niekoľko rokov vytrvalo čakal, kedy zakvitne. Stalo sa tak túto jar, na moje sklamanie má však kvety ružové, aké mám doma už 2 stromy. Tak som to túto jar skúsil reklamovať a prišla takáto odpoveď:
Vážený zákazník,
pokiaľ prišlo k dodávke nevyhovujúceho (zameneneho) rastlinného materiálu, príp. by sa niektorá z rastlín po výsadbe neujala, reklamujte prosím s priloženou kópiou faktúry, s presným vyznačením množstva a druhu reklamovaného rastlinného materiálu. (Postup je uvedený na zadnej strane faktúry).
Reklamáciu na neujatie rastlín si treba uplatniť maximálne do 6 mesiacov od prevzatia zásielky, reklamacie na zamenu tovaru si treba uplatnit ihned pri zisteni nedostatku.
S pozdravom FY Starkl
Po 5 rokoch skutočne netuším, kde som dal faktúru, musím byť teda spokojný, že mám ďalšiu ružovú magnóliu. Podobne to dopadlo i s objednanými poniklecmi - mali mať tmavočervené kvety, no zakvitli na fialovo, úplne rovnako ako stovky poniklecov, ktoré u nás rastú na lúkach pod lesom. Pripájam sa k tým čo píšu, že od Starkla už nikdy viac.