Zavrieť

Porady

Starkl

maja maja

maja je offline (nepripojený) maja

Včera sa mi dostal do rúk katalóg Starkla. Sú tam krásne veci, tak sa chcem opýtať aké s ním máte skúsenosti. Či je to také keď to doma podrastie pekné, ako na tých obrázkoch.
Ďakujem
Usporiadat
Žabinka Žabinka

Žabinka je offline (nepripojený) Žabinka

ja nemám dobré skúsenosti.. 2x som si niečo objednala, a vždy mi prišli dáke nepodarky, z ktorých nič nebolo.. ale na druhej strane, známi majú dobré skúsenosti, avšak chodia do Starkla vo Viedni..
0 0
pmajap pmajap

pmajap je offline (nepripojený) pmajap

To goji som videla od at starkla, jeden krík cez 20 €, naštvalo ma to, že im nepovedal, že musia mať dve rôzne odrody a to isté zemolezy po 18,6€ a došli s dvoma rovnakými, za tie peniaze ich mohli informovať, že ako sa veci majú.
0 0
BXLmiami BXLmiami

BXLmiami je offline (nepripojený) BXLmiami

Ja práve tieto háklivé stromčeky musím odložiť na čas,ked budem mať priestor venovať sa im.Ale chcem sa spýtať,má niekto stlpovité hrušky od Starkla či Sieberzu,ako chutia?Nie ako rastú,ale chute by ma zaujímali.Dik.
0 0
libicka libicka

libicka je offline (nepripojený) libicka

Tiež nemám dobré skúsenosti a tento rok zas neodolala. Objednala som si novinku ťahavé kvety na balkón ale prišli tak napolievané, že mi do týždňa odhnili. Už nikdy viac
0 0
bettylou bettylou

bettylou je offline (nepripojený) bettylou

:-))
minulý rok som od nich objednala turkestánsky brest, prišli také paličky, posadila som ich do dobrej pôdy. No... po roku majú úžasných skoro 40 cm, v katalógu bol avizovaný prírastok meter a pol. takže tak
0 0
peterslovak peterslovak

peterslovak je offline (nepripojený) peterslovak

Ja som u Starkla objednal pred 5 rokmi žltú magnóliu, prišla malá rastlinka, tak som niekoľko rokov vytrvalo čakal, kedy zakvitne. Stalo sa tak túto jar, na moje sklamanie má však kvety ružové, aké mám doma už 2 stromy. Tak som to túto jar skúsil reklamovať a prišla takáto odpoveď:
Vážený zákazník,
pokiaľ prišlo k dodávke nevyhovujúceho (zameneneho) rastlinného materiálu, príp. by sa niektorá z rastlín po výsadbe neujala, reklamujte prosím s priloženou kópiou faktúry, s presným vyznačením množstva a druhu reklamovaného rastlinného materiálu. (Postup je uvedený na zadnej strane faktúry).
Reklamáciu na neujatie rastlín si treba uplatniť maximálne do 6 mesiacov od prevzatia zásielky, reklamacie na zamenu tovaru si treba uplatnit ihned pri zisteni nedostatku.
S pozdravom FY Starkl
Po 5 rokoch skutočne netuším, kde som dal faktúru, musím byť teda spokojný, že mám ďalšiu ružovú magnóliu. Podobne to dopadlo i s objednanými poniklecmi - mali mať tmavočervené kvety, no zakvitli na fialovo, úplne rovnako ako stovky poniklecov, ktoré u nás rastú na lúkach pod lesom. Pripájam sa k tým čo píšu, že od Starkla už nikdy viac.
2 0
J500j J500j

J500j je offline (nepripojený) J500j

Či STARKL či SIEBER, všetko len tkzv. photoshopoví odborníci.
1 0
peter NR peter NR

peter NR je offline (nepripojený) peter NR

Ja mam s int. obchodom Starkl zle skusenosti. Dostal som po dlhom cakani objednane rastliny, ktore boli vyschnute, to som napisal aj do obchodu. Tam ma ubezpecili, ze je to v poriadku. Starkl uz nikdy! V prilohe som odfotil rastlinku ktora je podla obchodu v poriadku a bola draha.
obr 3.jpg  
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať