sara-ke prosim nemohli by ste sa k tomu nejako vyjadrit, mate s tym skusenosti? dik
Všetko je napísané vyššie v mojom príspevku, záleží vždy len od predajcu.
A ostatné ti napísali ostatní uživatelia, inak to nevyriešiš.
Ako tu niekto písal, proste podaj reklamáciu na to, že ti tá firma poškodila NB, že ti ho pri vybavovaní inej reklamácie poškriabala, tvoja výhoda, je v tom, že si to dala zapísať pri prezviati, požaduj vymeniť tú časť.
To ako keby som si dal vymeniť preumatiky na aute a vrátia mi ho doškrábané, v tom momente by to museli nastriekať, tak isto to sprav u nich. Poškodili ti tvoju vec, tak nech to napravia.
Skus, niečo na nich zahrať, že napíšeš na Hewlett-Packard Slovakia s.r.o. sťažnosť na ich servis, ale to iba ako fakt poslednú možnosť, lebo ich môžeš nahnevať a mohli by byť aj oni zákerný k tebe.