Chcela by som prosím poprosiť o pomoc s tromi problémami na jednom príklade.
1. Prišla mi faktúra na zaplatenie napr. 2 365,46Sk?
Mám zaplatiť 2 365,50 Sk a ostatné dať ako hal. vyrovnanie, alebo požiadať dodavateľa, aby si to zaokrúhlili oni a mne poslali už zaokrúhlenú, ako to robia aj iné firmy.
2. Zaplatila som firme platbu, ktorá bola vo faktúre dosť zle rozpísaná.
V ďalšej faktúre mi napísali,že mám u nich preplatok,ktorý mi pri ďalšej fakturácii zohľadnia. Ako sa má správne teraz postupovať. Mám už v nákladoch vyššiu sumu a tú som aj uhradila.Ide o platby za mobil.
3. Zistila som,že platba za hovory ešte spadá zčasti do minulého roka, ale ja som si už starý rok uzavrela a nechcem ho otvoriť.Ak by som si rozdelila náklady na oba roky, vyšlo by mi len 120Sk na rok 2006 a tak ich radšej oželiem. Môžem v kľude ako živnostník dať z celkovej fakt.čiastky 239 Sk do nákladov roku 2007 len alikvotnu časť a tú z roku 2006 jednoducho neuplatňovať ako náklad?
Ďakujem za čas, ktorý mi venujete.