Prosím o pomoc, od nového roku účtujem v Alfe, Pri účtovaní v peňažnom denníku som bola v predchádzajúcom programe zvyknutá ihneď si vytlačiť aj príjmový, resp. výdavkový doklad. Položky PD neboli číslované a v prípade, že som obdržala nejaký starší zabudnutý doklad, mohla som to doúčtovať a nemusela som nanovo tlačiť PPD a VPD. V Alfe som tiež pri účtovaní vytlačila PPD a VPD, kedže som v marci obdržala doklad z januára, doúčtovala som ho, dala som funkciu úpravy, zoradiť, prečíslovať a vyzerá to tak, že musím nanovo vytlačiť všetky PPD a VPD , pretože sa mi nezhodujú ani položky peň. denníka ani číslovanie PPD a VPD. Kedže tých dokladov mám už veľa, je mi dosť ľúto že to musím nanovo vytláčať.
A ak náhodou sa mi dostane ešte nejaký starší doklad, čo sa mi bežne stáva, budem to musieť vytláčať nanovo?
Prosím o radu skúsenejších. Ďakujem