Zavrieť

Porady

Začiatok a účtovníctvo

Som úplný začiatočník a potrebujem pomôcť.
Začínam podnikať v rozsahu voľnej živnosti. Mojou úlohou bude poskytovanie služieb v rôznych oblastiach. Odmeňovaná budem na základe faktúry, resp. až po úspechu.
Aké účtovníctvo si mám viesť?

Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

sway je offline (nepripojený) sway

som človek ktorého poteší keď niekomu dobre poradí, a nik mu nemá za zlé, keď sa pýta na "samozrejmosti" a hlavne som žena - žienka ...viac sway
    nextone Pozri príspevok
    Som úplný začiatočník a potrebujem pomôcť.
    Začínam podnikať v rozsahu voľnej živnosti. Mojou úlohou bude poskytovanie služieb v rôznych oblastiach. Odmeňovaná budem na základe faktúry, resp. až po úspechu.
    Aké účtovníctvo si mám viesť?

Ďakujem
    ja by som išla na JU , potom podľa toho ako sa bude dariť a budeš chcieť, ľahko prejdeš na PU

nextone je offline (nepripojený) nextone

nextone
    V podstate zo začiatku nebudem mať žiaden príjem. Mojim príjmom bude v tomto prípade faktúra? Alebo si mám dať nejaký plat?

veja 1 je offline (nepripojený) veja 1

veja 1
    Ahojte aj ja som začiatočník a potrebujem pomoc