Mato F
za neskutocnej podpori a usilia hore uvedenej p.Szabovej/ velmi milej a ochotnej nielen v pracovnej oblasti / ktora isla hlboko nad ramec pracovnych povinnosti /ale aj v ludskej
Toto je presne dôkaz, že kde je vôľa tam sú aj prostriedky. My sme našu hypo rovnako získali v TB za pomoci určitých ľudí z offisov na poschodí, ktorí keby nevybavili 100 výnimiek tak ju za štandardných podmienok dole na pobočke nikdy nedostaneme.
V banke to chodí tak, že existuje 5000 interných nariadení o všetkom, ale vždy existuje niekde človek, ktorý má kompetenciu to nariadenie v konkrétnom prípade zrušiť, obísť, urobiť výnimku, znížiť podmienky a pod. - ale chce to vôľu a väčšinou tí príslušní ľudia nemajú žiaden dôvod tú vôľu mať.
Neviem či to platí aj teraz, ale v čase keď sme my riešili, tak riaditeľ pobočky mal "kredit" niekoľko výnimiek v roku, ktoré si mohol vyčerpať a dať hypo prakticky komu chcel (ale bol za to aj zodpovedný).
Čiže to čo sa nedá u poradcu pri stole dole na pobočke, je v často možné na vyšších poschodiach manažmentu. Len treba sakra chcieť. Inak sa ale zhodujem s názormi, že v TB sa riadne zhoršila starostlivosť o zákazníka. K "vlastným" sa často správajú horšie ako k cudzím.