Zavrieť

Porady

Téma je uzavretá.
Žabinka Žabinka

Žabinka je offline (nepripojený) Žabinka

Žabinka Pozri príspevok
Je mi jasné, že prevádzka domovov dôchodcov, a nielen nich, je drahá, a som vďačná, že maminka má zabezpečenú starostlivosť, ktorá je v jej prípade dosť náročná. Lenže zase je to na úkor niekoho iného, ako toho, kto by sa mal o starých a chorých ľudí postarať, teda štátu. Veď tí ľudia tomu štátu tiež niečo dali a obetovali.
Tu som sa zle vyjadrila, myslela som mal by pomôcť postarať sa.
0 0
Ajk& Ajk&

Ajk& je offline (nepripojený) Ajk&

Starí ľudia zomierali naozaj v kruhu rodiny, do poslednej chvíle cítili že ich má niekto rád a že nikto nečaká že konečne ich smrťou zdedí byt alebo dom vnuk. Ak deti dali rodiča do Domova dôchodcov bola to skôr hanba a deťom sa dostalo odsúdenia od rodiny, okolia a kolegov. Dnes je to bohužiaľ tak, že niekedy starobný dôchodok je jediným príjmom pre celú nepracujúcu rodinu a tak starý človek dožíva bez liekov, lekára, v špine. A tu vidím že štát zlyháva: sociálne pracovníčky vôbec nechodia do terénu, nikto nevie ako to vyzerá na kopaniciach, v odľahlých dedinkách, na majeroch, v polorozpadnutých domoch. Ani poštárka sa to nedozvie, lebo dnes už ani poštári nechodia po bytoch, osadách. Voľakedy mali hmotnú zodpovednosť za to že sa dôchodok dostal do správnych rúk a boli niekedy prvými kto nahlásil že starček/babka zomrela.
11 0
pepsikova pepsikova

pepsikova je offline (nepripojený) pepsikova

...originál...
pavol54 Pozri príspevok
"Nevzdávaj to vydrž až do konca, lebo nám nefajčiarom vymyslia nejaké nové dane,napr za vzduch"
..


...tak toto ti sľúbiť nemôžem...
..jeden nikdy nevie...
0 0
tuta tuta

tuta je offline (nepripojený) tuta

... smiať sa a či plakať?
http://tvnoviny.sk/sekcia/spravy/eko...0.html#comment
6 0
Rozalka Rozalka

Rozalka je offline (nepripojený) Rozalka

Spoluvlastníčka "Prvého nitrianskeho medveďária" ...viac
To je čo za cena? možno chceli napísať 2000 Sk??
Že by sme mali požadovať za odovzdanie hociktorého riznania nejaký poplatok?
0 0
pepsikova pepsikova

pepsikova je offline (nepripojený) pepsikova

...originál...
...troška športu ku káve...fajnové voľačo!...
http://www.youtube.com/watch_popup?v...vq=medium#t=35
2 0
MarcelkaT MarcelkaT

MarcelkaT je offline (nepripojený) MarcelkaT

"Na to, že človek bude starý, by mal myslieť oveľa skôr" - to je vyjadrenie p.Sélešovej hovorkyne p.Mihála- ministra Social.vecí a rodiny v TV novinách pondelok večer. A ešte zabudla dodať, že "keď sa narodí na Slovensku, je už neskoro". Čo k tomu dodať.
4 0
MarcelkaT MarcelkaT

MarcelkaT je offline (nepripojený) MarcelkaT

Minister financií Ivan Mikloš (SDKÚ-DS).
(Foto: SITA)
Daňových úradov je po celom Slovensku skoro sto. A vznikne ďalší. Jednou z úloh takzvaného Finančného úradu bude odpovedať na otázky rovnako a záväzne, teda písomne a s pečiatkou. /Ešte zabudol povedať, že odpoveď príde po funuse./

Za odborný a zaručený výklad zákonov si priplatíme. Ministerstvo financií zatiaľ hovorí o sume dvetisíc eur za každú odpoveď so zárukou. /To máme taký hlupý parlament, že nevie čo odsúhlasí?/

„Štát chce inkasovať tučné peniaze od daňovníkov, aby sa vôbec dozvedeli, čo im lajdácky urobený zákon prikazuje,“ povedal Peter Kunder z Aliancie Fair-Play.

Ministerstvo financií uisťuje, že drobné konzultácie zostávajú pre daňovníkov zadarmo./To keď sa spýtam, či sa menilo nejaké tlačivo?/ No tak ako doteraz – bez záruky, že odpovede budú správne.

------------------------------------------------------------
Tak to je fakt silná káva - má ešte niekoľko znamych, ktorým treba zabezpečiť teplé miestečko. Čo to je "2 000 EUR "za správnu odpoveď, veď na každom strome rastú. A ostatní čo bývajú v panelákoch majú smolu-nemajú stromy v byte.
Naposledy upravil MarcelkaT : 01.06.11 at 08:19
9 0
Economic Economic

Economic je offline (nepripojený) Economic

majiteľka spoločnosti a ekonómka spoločnosti ...viac
Tá informácia o zaručenom stanovisku FÚ za 2 000.- Eur ma poriadne napálila tiež. Už lepší biznis si nevedeli vymyslieť. Opäť sa niekto chce sakramentsky nabaľovať na nás daňovníkoch. No na takýchto veciach ? To kto si bude môcť dovoliť, sa pýtam ?
To za naše dane si nezaslúžime mať jednoznačné stanovisko od pracovníkov, ktorí sú platení práve z našich daní ????? Nie dosť že zákony sú tak chaoticky a nejednoznačne postavené to im ešte nestačí ?


FUUUUJ Hanba im !!!! inak ani nemôžem reagovať !!!!
15 0
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

MarcelkaT Pozri príspevok
"Na to, že človek bude starý, by mal myslieť oveľa skôr" - to je vyjadrenie p.Sélešovej hovorkyne p.Mihála- ministra Social.vecí a rodiny v TV novinách pondelok večer. A ešte zabudla dodať, že "keď sa narodí na Slovensku, je už neskoro". Čo k tomu dodať.
To ťa ako že pohoršilo?
-----------------------
Konečne vám niekto povedal aspoň čiastočnú pravdu, že ste sa mali starať o seba a svoju rodinu keď ešte bolo ako a vás to pohoršuje.
Čo k tomu dodať?
Neskôr, možno za rok, za dva vám povedia, veď sme vám to vraveli už pred rokom. Čo si myslíte, že štát sa o vás bude starať do nekonečna?
0 0
Marína Marína

Marína je offline (nepripojený) Marína

jar88 Pozri príspevok
To ťa ako že pohoršilo?
-----------------------
Konečne vám niekto povedal aspoň čiastočnú pravdu, že ste sa mali starať o seba a svoju rodinu keď ešte bolo ako a vás to pohoršuje.
Čo k tomu dodať?
Neskôr, možno za rok, za dva vám povedia, veď sme vám to vraveli už pred rokom. Čo si myslíte, že štát sa o vás bude starať do nekonečna?
Čítaš(všímaš si) vôbec aj iné príspevky okrem svojich? Všimni si hlavne poslednú vetu http://www.porada.sk/1748223-post241.html
Naposledy upravil Marína : 01.06.11 at 10:54
1 0
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

Čítal som aj tento príspevok.
pepsikova Pozri príspevok
..naša hrdosť..


Sme hrdí na seba,
čo sme za 22 rokov od 1989 roku pre Slovensko a naše deti vybudovali:
Školstvo - krachuje ,
zdravotníctvo - krachuje,
cesty - nie je ani na ich údržbu,
diaľnice sa stavajú na obrovskú dlžobu,
kriminalita - ľudia sa začínajú báť ísť večer von,
potraviny - dražoba,
bývanie pre mladých -nedostupné,
dôstojná práca - luxus,
elektrina a plyn?- ludia sa vracajú k uhliu a drevu.
Ale prepáčte...zabudli sme, však už nemusíme stáť v radoch na mandarinky či banány.
A môžme chodiť každý rok do Egypta.....
0 0
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

Aj tento som čítal.
misoft Pozri príspevok
Predpoveď nadštandardu pre nemocničné zariadenia na rok 2012:
-vstup do ordinácie
-vyšetrenie odborným lekárom (pohľad sestričky je plne hradený poisťovňou)
-vypísanie receptu (prečítanie receptu v lekárni je hradené, lieky nie)
-toaletný papier;
-posteľná bielizeň
-nemocničné lôžko (uloženie na zemi, alebo na chodbe je plne hradené)
-nemocničná strava
-spoločné sociálne zariadenie (po našom hajzel)
-vizita
-vypísanie úmrtného listu (smrť je hradená).
0 0
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

toto som tiež čítal
adi11 Pozri príspevok
..spominala mi pani vcera, ze v domove dochodcov im zvysili poplatok na 380 euro....a to bez mikrovlnky a elektrtospotrebicov.. niektori chudaci ani taky dochodok nemaju..
No a že je ten náš geniálny sociálny systém na hunte?
Za to snáď ja nemôžem.
--------------------------
A nemôžem ani za to, že mi to pripadá logické, že to inak ani dopadnúť nemohlo.
Skôr by som sa čudoval, keby to fungovalo.
To by sa mi logika obrátila naruby a môj svet by sa rozpadol.
0 0
MarcelkaT MarcelkaT

MarcelkaT je offline (nepripojený) MarcelkaT

jar88 Pozri príspevok
To ťa ako že pohoršilo?
-----------------------
Konečne vám niekto povedal aspoň čiastočnú pravdu, že ste sa mali starať o seba a svoju rodinu keď ešte bolo ako a vás to pohoršuje.
Čo k tomu dodať?
Neskôr, možno za rok, za dva vám povedia, veď sme vám to vraveli už pred rokom. Čo si myslíte, že štát sa o vás bude starať do nekonečna?
Nie, to má nepohoršilo, ale od "samej radosti" vyskakujem 2,30 m do výšky.
Vieš čo môj drahý, bol už tu nejaký príspevok, aby si ho Ty neofrflal?
Naposledy upravil MarcelkaT : 01.06.11 at 13:25
2 0
Žabinka Žabinka

Žabinka je offline (nepripojený) Žabinka

MarcelkaT Pozri príspevok
Minister financií Ivan Mikloš (SDKÚ-DS).
(Foto: SITA)
Daňových úradov je po celom Slovensku skoro sto. A vznikne ďalší. Jednou z úloh takzvaného Finančného úradu bude odpovedať na otázky rovnako a záväzne, teda písomne a s pečiatkou. /Ešte zabudol povedať, že odpoveď príde po funuse./

Za odborný a zaručený výklad zákonov si priplatíme. Ministerstvo financií zatiaľ hovorí o sume dvetisíc eur za každú odpoveď so zárukou. /To máme taký hlupý parlament, že nevie čo odsúhlasí?/

„Štát chce inkasovať tučné peniaze od daňovníkov, aby sa vôbec dozvedeli, čo im lajdácky urobený zákon prikazuje,“ povedal Peter Kunder z Aliancie Fair-Play.

Ministerstvo financií uisťuje, že drobné konzultácie zostávajú pre daňovníkov zadarmo./To keď sa spýtam, či sa menilo nejaké tlačivo?/ No tak ako doteraz – bez záruky, že odpovede budú správne.

------------------------------------------------------------
Tak to je fakt silná káva - má ešte niekoľko znamych, ktorým treba zabezpečiť teplé miestečko. Čo to je "2 000 EUR "za správnu odpoveď, veď na každom strome rastú. A ostatní čo bývajú v panelákoch majú smolu-nemajú stromy v byte.
Ja sa už dlhšiu dobu čudujem, že ešte nie sú spoplatnené tlačivá na daňových úradoch. Aby som to nezariekla.
0 0
trisestri trisestri

trisestri je offline (nepripojený) trisestri

jar88 Pozri príspevok
To ťa ako že pohoršilo?
-----------------------
Konečne vám niekto povedal aspoň čiastočnú pravdu, že ste sa mali starať o seba a svoju rodinu keď ešte bolo ako a vás to pohoršuje.
Čo k tomu dodať?
Neskôr, možno za rok, za dva vám povedia, veď sme vám to vraveli už pred rokom. Čo si myslíte, že štát sa o vás bude starať do nekonečna?
A kto je štát a kto ho financuje?
Ludia podla teba len sedia a čakajú že sa štát o nich postara,preto podnikajú, cestujú za robotou,študujú,sporia si atd?
Kde je rodina tých čo sú v detských domovoch,ústavoch,na ulici,domovoch dochodcov atd?
Ako si zabezpečia zdravotnú starostlivost onkologický pacienti,chroniký chorý a ako si nasporia na dochodok ak dva tretiny majú prijem akurát na prežitie?
Alebo podla teba každý ma možnost zarabat 10000 eur za mesiac?
To že je niečo deformované neznamena že nefunguje vobec-či treba postrielat podla teba všetkých tých ktorých rodina odvrhne alebo nedokáže sa o nich postarat?
Stále ta istá zvratená pseudopravicová demagogia/mimochodom prebraná z medii/,tlachanie bez vecných faktov a argumentov-tak napíš kde funguje tvoj vysnivaný systém,napíš krajinu svojich predstav.
A ešte ani raz si nenapísal odpoved na otázku či aj komerčné poistenie považuješ za socialistický nezmysel?
1 0
Ajk& Ajk&

Ajk& je offline (nepripojený) Ajk&

Myslím že generácia dnešných 50-nikov a viacročných má na seba zarobené a voči Sociálnej poisťovni a zdravotným poisťovniam nemajú žiadne podlžnosti na poistnom. Zabúdate že vtedy bolo povinnosťou pracovať a každý zamestnávateľ mal OLDZ v poriadku, lebo sa vykonávali veľmi prísne kontroly zo strany bývalého Úradu dôchodkového zabezpečenia. A teraz keď sú pomaly títo ľudia v dôchodkovom veku tak si majú znovu priplácať vo všelijakých pochybných DSS, ktorých menežment má záujem len na tom ako odliať peniaze do zahraničia. A domovy dôchodcov premenované na penzióny sú tak drahé, že s minimálnymi dôchodkami nemá priemerný človek možnosť sa tam ubytovať. Chorí, starí bez adekvátneho príjmu za celoživotnú prácu zostávajú na krku svojim deťom. Deti sa ale nemôžu o prestárlych rodičov postarať, pretože ak by zostali doma opatrovať babku alebo dedka z čoho by žili ??? Z čoho by asi tak zaplatili úver, dioxínové a e-coliové potraviny, deťom vzdelanie, lieky ?
3 0
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

trisestri Pozri príspevok
A kto je štát a kto ho financuje?
Ludia podla teba len sedia a čakajú že sa štát o nich postara,preto podnikajú, cestujú za robotou,študujú,sporia si atd?
Kde je rodina tých čo sú v detských domovoch,ústavoch,na ulici,domovoch dochodcov atd?
Ako si zabezpečia zdravotnú starostlivost onkologický pacienti,chroniký chorý a ako si nasporia na dochodok ak dva tretiny majú prijem akurát na prežitie?
Alebo podla teba každý ma možnost zarabat 10000 eur za mesiac?
To že je niečo deformované neznamena že nefunguje vobec-či treba postrielat podla teba všetkých tých ktorých rodina odvrhne alebo nedokáže sa o nich postarat?
Stále ta istá zvratená pseudopravicová demagogia/mimochodom prebraná z medii/,tlachanie bez vecných faktov a argumentov-tak napíš kde funguje tvoj vysnivaný systém,napíš krajinu svojich predstav.
A ešte ani raz si nenapísal odpoved na otázku či aj komerčné poistenie považuješ za socialistický nezmysel?
Asi máš pravdu, že ak niečo trochu nefunguje, tak to vlastne funguje.
Je fakt, že zdravotné odvody nestačia na fungovanie zdravotníctva a musí sa doplácať zo ŠR. Napriek tomu, že sa na zdravotníctvo stále dopláca, sú poradovníky a čakacie doby. To ako že podľa teba trochu nefunguje
----------------------------------------------------
Čo budeš hovoriť, až začnú chodiť aj dôchodky a podpory s mesačným, alebo aj trojmesačným oneskorením?
Tiež budeš vypisovať, že je to trochu deformované, oneskorené, ale vcelku funkčné
----------------------------
----------------------------
Myslím, že každému z nás je už jasné, že viac odvodov už platiť nemáme z čoho a aj tak je to málo na fungovanie zdravotníctva a soc. zabezpečenia.
No a spoliehať sa na zalátanie dier, ktoré sa za posledných, najmenej 15 rokov nikomu nepodarilo, je prinajmenšom naivita.
-----------------------------------------------
Chcel som ešte pokračovať, ale nechám to tak. Snívaj si svoj sen nikto ti ho neberie.
0 0
trisestri trisestri

trisestri je offline (nepripojený) trisestri

Ajk& Pozri príspevok
Myslím že generácia dnešných 50-nikov a viacročných má na seba zarobené a voči Sociálnej poisťovni a zdravotným poisťovniam nemajú žiadne podlžnosti na poistnom. Zabúdate že vtedy bolo povinnosťou pracovať a každý zamestnávateľ mal OLDZ v poriadku, lebo sa vykonávali veľmi prísne kontroly zo strany bývalého Úradu dôchodkového zabezpečenia. A teraz keď sú pomaly títo ľudia v dôchodkovom veku tak si majú znovu priplácať vo všelijakých pochybných DSS, ktorých menežment má záujem len na tom ako odliať peniaze do zahraničia. A domovy dôchodcov premenované na penzióny sú tak drahé, že s minimálnymi dôchodkami nemá priemerný človek možnosť sa tam ubytovať. Chorí, starí bez adekvátneho príjmu za celoživotnú prácu zostávajú na krku svojim deťom. Deti sa ale nemôžu o prestárlych rodičov postarať, pretože ak by zostali doma opatrovať babku alebo dedka z čoho by žili ??? Z čoho by asi tak zaplatili úver, dioxínové a e-coliové potraviny, deťom vzdelanie, lieky ?
súhlas a neznášam komunistov,ale vtedy stačila jedná dan na všetko,aj ked z mizernou kvalitou zdravotných a soc.služieb-ale neviem načo sa to všetko delilo a vznikali nové zbytočné úrady a inštitúcie,potom poistovne pozanikali, peniaze zmysli a aj tieto financie chýbaju-na tak malý trh stačia 2 poistovne,však aj tak si v ničom nekonkurujú,jeden druh poistenia z ktorého by sa delili financie,ako niet penazí na zdravotnú starostlivost,ale je na zisk a spravnú režiu poistovni,to je nelogické,komerčné malo byt zdravotné pripoistenie.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať