Llívia V poslednej dobe ma strašne štve T-com. Mali sme od nich Magio TV + internet. V máji skončila viazanosť. Posledný aprílový týždeň mama túto službu ešte telefonicky zrušila u nejakej ich zamestnankyne (mesiaci predtým, než mala uplynúť doba viazanosti) a zároveň objednala nový internet. Zrazu v júni došla faktúra za máj, kde bolo opäť vyúčtované Magio TV + internet na mesiac jún (fakturuje sa to mesačne vopred rovnako ako aj telefón). Tak sme začali zisťovať, čo sa deje. 10.6.2010 sme volali na ich zákaznícku linku, kde nám bolo povedané, že objednávka zostala niekde "visieť" a blá blá blá, oznámia to tej pani, čo to má na starosti, nech s tým niečo robí. Včera som tam opäť volala a hádajte čo? Pôvodná služba Magio stále nebola zrušená, aj keď jej viazanosť uplynula pred 1,5 mesiacom a nikto z rodiny o jej ďalšie poskytovanie nežiadal ani s ním nesúhlasil. Lenže vďaka tomu, že táto služba nebola zrušená, nemôžu nám aktivovať novú službu - samostatný internet. Minulý týždeň volala nejaká ich zamestnankyňa, že vo štvrtok príde niekto od nich pre zariadenie - router (v zmluve to bolo označená ako "HAG"). Mal prísť o 9.00 hod. ráno, tak mama to zariadenie odpojila a zobrala ho so sebou do práce. Samozrejme, že sa nikto z T-comu neukázal, a tak som teraz doma bez internetu. Navyše mi včera zase nejaká ich zamestnankyňa tvrdila, že toto zariadenie musíme zaniesť osobne na nejaké ich predajné miesto, oni nikoho poň nepošlú. O 2 hod. tam volala mama a zase iná pracovníčka ju uistila, že nikam s tým zariadením chodiť nemusíme, až kým nás oni nevyzvú Keby bol nejaký iný poskytovateľ internetu za dobrú cenu, tak by som sa na celý T-com vykašľala. Mama ma rovnaký názor.
Tak sa mama včera zase naštvala, lebo po ten HAG, ktorý si pracovník T-comu mal prísť zobrať v utorok a zase neprišiel, a volala na ich info linku. Súčasne nás potešilo aj naštvalo to, že Magio konečne zrušili (to potešilo), zapli nám novú službu - internet (potešilo) a je to zmenené od tohto utorka (nas.alo a riadne, lebo keď sme tam deň predtým, v pondelok, volali, pani sa dušovala, že keď ten internet sprevádzkujú, tak sa nám od nich niekto ozve.
Ale možno tým ozve myslela, že ešte v tejto päťročnici). Štve ma, že ten internet aj tak nejde. Keby som vedela, že to funguje od utorka, tak si zavolám človeka, čo by mi ho "rozchodil" a už som mohla 2-3 dni mať pripojenie doma. Lenže teraz ešte musím čakať, kedy bude mať tento "môj človek" čas.