Zavrieť

Porady

Téma je uzavretá.
nika.sum nika.sum

nika.sum je offline (nepripojený) nika.sum

misoft Pozri príspevok
Je to smutné.
No vyskočí tu jedno ale... MATKA!!! Že spanikárila po páde Simonky do Váhu, to sa dá pochopiť. Ale meniť výpovede, vymýšľať si, čo sa stalo - to už nie je panika, to je vypočítavosť a premyslené.
A vôbec by som sa nedivil, ak by v tragickom skone malej Simonky mala prsty jej vlastná matka. Všetko tomu nasvedčuje (a to nemusím byť ani Sherlock Holmes).
Keby mi tam maly spadol urcite sa snazim zavolat pomoc, ako sa poznam tak by som sa tam za nim vrhla...a nie vymyslat rozne vypovede.
0 0
Lubaba Lubaba

Lubaba je offline (nepripojený) Lubaba

Stanislav 1975 Pozri príspevok
Gratulujem Ozzymu Osbournovi k vodičskému preukazu, urobil ho nakoniec na 20 krát...
ten sa má
0 0
digehe1 digehe1

digehe1 je offline (nepripojený) digehe1

som samouk, ale nechám si rád poradiť od dobrých ľudí ...viac
to nám už len pomôže, tých pár centov.......na zaplakanie...........
0 0
digehe1 digehe1

digehe1 je offline (nepripojený) digehe1

som samouk, ale nechám si rád poradiť od dobrých ľudí ...viac
buchač Pozri príspevok
Rodičia .....radujte sa ....


http://peniaze.pravda.sk/valorizacia...7_sk-pstat_p45

Tóóóľko ????
Až ???
to je teda veľká výhra,
0 0
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

willma Pozri príspevok
martina1111 požiadaj moderátora o presunutie témy, tu sa odpovede dočkáš ťažko.
príspevok je preložený, nájdete ho TU : http://www.porada.sk/t143163-ako-sa-...ml#post1446101
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

nika.sum Pozri príspevok
Keby mi tam maly spadol urcite sa snazim zavolat pomoc, ako sa poznam tak by som sa tam za nim vrhla
Veď to! Pud matky ochraňovať mláďa (dieťa) je asi najsilnejším pudom (po pude sebazáchovy). Veď aj divé zvieratá - samičky - sú schopné pre ochranu mláďaťa vykonať všetko možné i nemožné - často sa aj obetovať.