Zavrieť

Porady

Zahradne jazierko

azol azol

azol je offline (nepripojený) azol

hasič
Chcel by som ponuknuť svoje vedomosti. Pokial niekto si chce zriadiť zahradne jazierko velmi rád poradím bezplatne a radostou nech máme pekne okolie .
Naposledy upravil kopretinka : 23.03.15 at 08:38
Usporiadat
azol azol

azol je offline (nepripojený) azol

hasič
Pekný deň Vám prajem . Pokúsim sa odpovedať a hned na začiatok Vás upozorniť že som laik ak sa jedná o prírodnú jamu :-)
Tak ako opisujete to že teraz máte vodu 50 cm pod úrovňou pôdy ešte neznamená že to tak zostane ked sa to naruší po výkopových prácach . Nechcete použiť plast a ani fóliu a tu je podla mňa problém . Netvrdím že je to nemožné , lebo som už videl podobné umelo vytvorené jazierka. Záleží od toho aký ste náročný ,na čistú priezračnú vodu môžete zabudnúť . Budete mať hnedu vodu a to len z toho dôvodu že bahno a íl sa bude uvoľňovať stále do vody a pri tak zaťaženom jazierku Vám nepomôže ani gigantické čerpadlo. Nie je možné udržať ani ekosystém ./možno o 10 rokov ked sa to ustáli /
Ja by som mal pre Vás riešenie . Vytvorte menšie jazierko cca 5 až 10 m3 a použite fóliu na rozdiel od plastu , alebo betónu je jednoduchá manipulácia a nenáročná údržba. Potok ktorý ste spomenuli by som použil ako možný prísun vody do jazierka volným pádom prípadne pri použití čerpadla 2500 l za hodinu samozrejme cez filter. Zabezpečili by ste pravidelnú výmenu vody a ušetrili by ste na jazier. technike.
V každom prípade Vám prajem veľa úspechu a možno niekto moje slová vyvráti a ponúkne iné riešenie .
0 0
azol azol

azol je offline (nepripojený) azol

hasič
Zistenie rozmeru fólie
. Pre výpočet veľkosti fólie použite nasledujúci vzorec: dĺžka rybníčku + 2 x hĺbka rybníčku + 60 cm = dĺžka fólie; šírka rybníčku + 2 x hĺbka rybníčku + 60 cm = šírka fólie.
0 0
alchstuip alchstuip

alchstuip je offline (nepripojený) alchstuip