Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Neviem ako zaúčtovať predaj na splátky : Naša spoločnosť kúpila na splátky počítače. Lenže faktúra nie je vystavená na nás, je vystavená na finančnú spoločnosť, ktorej budeme splátky uhrádzať. Máme zmluvu o predaji na splátky a splátkový kalendár. Zaplatili sme počiatočnú akontáciu
a potom budeme splácať po dobu 18 mesiacov. Mám uvedenú obstarávaciu cenu predmetu prenájmu, kde je vyčíslené aj DPH, len neviem čo s ním. Mám ho zaúčtovať naraz, alebo len z akontácie a potom každý mesiac pri splátkach? Ako by malo vyzerať rozúčtovanie v podvojnom účtovníctve?
Pravidlá a tipy
Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!