Zavrieť

Porady

predaj na splátky a dph

Neviem ako zaúčtovať predaj na splátky : Naša spoločnosť kúpila na splátky počítače. Lenže faktúra nie je vystavená na nás, je vystavená na finančnú spoločnosť, ktorej budeme splátky uhrádzať. Máme zmluvu o predaji na splátky a splátkový kalendár. Zaplatili sme počiatočnú akontáciu
a potom budeme splácať po dobu 18 mesiacov. Mám uvedenú obstarávaciu cenu predmetu prenájmu, kde je vyčíslené aj DPH, len neviem čo s ním. Mám ho zaúčtovať naraz, alebo len z akontácie a potom každý mesiac pri splátkach? Ako by malo vyzerať rozúčtovanie v podvojnom účtovníctve?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    cathyc je offline (nepripojený) cathyc

    cathyc
    v splátkovom kalendári by si mala mať aj rozpis DPH na jednotlivé splátky. Podľa toho budeš uplatňovať aj DPH.

    predaj na splátky a dph

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.