Zavrieť

Porady

Neuznaná reklamácia

Dobry den,prosim Vas o radu.Som zivnostnik.Nakupujem vo velkoobchode.Predala som klientovi zariadenia na komunikaciu na internete konkretne Router,ktorym v byte pripajal viac pocitacov do internetovej siete.Zakaznik mi dal zariadenia asi po vyse mesiaci na reklamaciu lebo mu prestalo fungovat.Toto zariadenie som odniesla do predajne-velkoobchodu, ktora mi ho predala.Ta mi po mesiaci odpovedala ze mi reklamaciu neuznavaju lebo je odpaleny WAN port.A ze reklmacia na to sa nevtahuje,lebo to je pravdepodobne sposobene burkou.Neviem co mam teraz robit.Mam zariadeni-router vratit zakaznikovi ze mu reklamaciu nemozem uznat-mozem sa odvolat na nejaky zakon?alebo mu musim z vlastneho vrecka kupit nove take zariadenie?prosim poradte mi neviem co mam robit a neviem na koho strane je teda pravda.Dakujem za skoru odpoved.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    bv_alexandra je offline (nepripojený) bv_alexandra

    bv_alexandra
    Podľa mňa taktiež reklamáciu neuznať, a priložiť prípadne vyjadrenie z veľkoobchodu.
    Naposledy upravil bv_alexandra : 04.07.07 at 16:06 Dôvod: gramatika

    adv je offline (nepripojený) adv

    adv
    zakaznikovi co najskor oznamte vybavenie reklamacie s tym, ze nejde o vadu veci, nakolko je to odpalene burkou, za co nezodpovedate. zakaznik si mal kupit prepatovu ochranu alebo sa dat poistit proti prepatiu. je to jeho problem.

    Chobot je teraz online Chobot

    Chobot
    adv Pozri príspevok
    zakaznikovi co najskor oznamte vybavenie reklamacie s tym, ze nejde o vadu veci, nakolko je to odpalene burkou, za co nezodpovedate. zakaznik si mal kupit prepatovu ochranu alebo sa dat poistit proti prepatiu. je to jeho problem.
    ... a o týždeň sem napíše ten zákazník, že mu predajca neuznal reklamáciu, lebo ....

    Poradíme mu, aby sa obráti na obchodnú inšpekciu?

    lastovicka je offline (nepripojený) lastovicka

    lastovicka
    no to dufam nie.najradsej by som zakaznikovi vratila funkcne zariadenie,ale ked to mne neuznali tak co robit.je to zacarovaný kruh.ale vdaka za vsetky rady

    Neuznaná reklamácia

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.