Zavrieť

Porady

zákazník si to rozmyslel a chce vrátiť tovar

Prosim Vas o radu - zakaznik od nas kupil stavebnu techniku (vyplatil v hotovosti) a na druhy den nam zavolal, ze to chce vratit. Ze sa mu s tym tazko robi. Stroj je bez zavad, funguje na 100%, len jemu sa vraj s tym zle robi. Pritom pri predvadzani sa mu pacil a aj s nim skusil robit... Moja otazka - musim mu ho zobrat naspat??? Je na to nejaky zakon - som povinny mu zobrat stroj spat a vratit mu peniaze?
DAKUJEM ZA RADU!!!
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Bastian je offline (nepripojený) Bastian

    Bastian
    Nie je tu niekto kto s tym ma skusenosti, pripadne sa vyzna v problematike.
    DAKUJEM !!!

    betka je offline (nepripojený) betka

    betka
    Mne sa to zdá čudné, prečo sa tak rýchlo rozhodol...
    Vačšinou to robia zákazníci preto, alebo si skôr nájdu nejaký dôvod, pretože totožnú vec našli u konkutencie lacnejšie....(skúste sa ho spýtať priamo..), ak ano, poskytnite mu nejakú zľavičku.

    Bastian je offline (nepripojený) Bastian

    Bastian
    Nie urcite to nie je kvoli cene - na Slovensku to nikde nekupi lacnejsie. A aj kvalita je vyborna. Je to pravdepodobne ich unahlene rozhodnutie (si to mozno rozmysleli) alebo spekulanstvo. Je na vratenie tovaru (a aj penazi) nejaka lehota alebo nejaky zakon? Ja si myslim, ze to je len na mne ci tak urobim alebo nie. Ale urcite to v ziadnom pripade neurobim, lebo uz ten stroj pouzili a tym padom by som ho ponukal dalej pouzity - co nechcem.
    PROSIM PORADTE KTO S TYM MATE SKUSENOSTI.

    DAKUJEM

    macula je offline (nepripojený) macula

    macula
    Zákazník môže ten stroj u Vás reklamovať a keďže nie sú na ňom žiadne závady vy mu tú reklamáciu neuznáte.

    Manual je offline (nepripojený) Manual

    Manual
    Napríklad v NAY predajniach môžeš vrátiť zakúpený tovar bez udania dôvodu myslím že do 7 dní. Záleží akú obchodnú politiku má ten - ktorý obchod. Niekde som čítal priamo na dverách obchodu: Bezchybný tovar nevymieňame.

    camelfly je offline (nepripojený) camelfly

    camelfly
    myslím že vrátenie peňazí za tovar bez uvedenia dôvodov bolo 7 dní ale podľa starého zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa ktorý sa aj novelizoval, to bolo len pri podomovom, zásielkovom a internetovom obchode, v bežnom obchode je to v rámci dohody alebo je to formulované v reklamačnom poriadku alebo aj v pravidlách nakupovania v prevádzke

    Bastian je offline (nepripojený) Bastian

    Bastian
    Takze je to na dobrej voli predavajuceho ci vezme tovar spat alebo nie. Dakuejm Vam vsetkym!

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    Bastian Pozri príspevok
    Mate s tym niekto skusenosti???
    Veď ti to tu už napísali, že nie si povinný vziať tovar späť, pokiaľ sa nejedná o internetový alebo podomový predaj.

    A skúsenosti s tým má hádam každý, kto sa pokúšal vrátiť kúpený tovar späť. niektorí predajcovia ho zoberú späť, alebo vymenia za iný, niektorí nie.

    ala13 je offline (nepripojený) ala13

    pehy na nose ala13
    Nemusis ale mozes, zvaz, ci dokazes predat ten tovar i niekomu inemu, ked uz bol den pouzivany a ci je to pre teba dolezity zakaznik. Ak ano, mozes mu vratit peniaze, stornuj a skontroluj este raz, ci ti dobre odpocita dph hlavne teraz na prelome mesiacov.

    A neslo mu o to, ze uz tu pracu, na ktoru stroj potreboval, dokoncil?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.