Zavrieť

Porady

reklamácia - výmena tovaru

Dobry den, prosim poradite mi, kde sa ma zauctovat zarucna vymena tovaru - vratka chybneho kusu tovaru v cene napr. 18000,- (bol klasifikovany ako neopravitelny od servisu) - mam dobropis od dodavatela. -132,-343/-321 a novu fakturu od dodavatela - na novy taky isty, ale uz v cene 16000,- lebo medzi casom sa cena uz znizila....132,343/321. Chcela by som vediet kde sa ma zobrazit ten cenovy rozdiel, majitel povedal, ze v ziadnom pripade na 132, lebo je to kus za kus teda na sklade je nula kusov. Je to pre nas vynos ???

Musim vystavovat zakaznikovi tiez dobropis a novu fakturu, ci staci len nejaky doklad, kde je uvedene nove vyrobne cislo????

Dakujem za radu.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    reklamácia - výmena tovaru

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.