aj tu sa riešilo podobné, len je to iný zdroj :
Otázka:
Prosím Vás o informáciu, akým spôsobom je možné uplatniť reklamáciu, ak predajca tovaru, ktorý mi zároveň namontoval, už neexistuje - t.j. ak predajca - právnická osoba zanikla likvidáciou a je vymazaná z obchodného registra, resp. ak predajca - FO už nepodniká? Poprosím vás aj o uvedenie právneho predpisu...
Odpoveď:
Môžete sa ešte obrátiť na Živnostenský odbor príslušného obvodného úradu. Podnikateľ je povinný nahlásiť, kde sa majú vysporiadať jeho záväzky ako sú napríklad aj reklamácie. Ak by uvedený podnikateľ tieto údaje nenahlásil, potom môžete dať podnet na porušenie § 14 Zákona o ochrane spotrebiteľa na SOI, ktorá tieto skutočnosti prešetruje. Uvedený paragraf je právny predpis, podľa ktorého sú zaniknutý predajcovia povinný vybavovať reklamácie aj po zrušení prevádzky.
zdroj: slovenský informačný portál