Zavrieť

Porady

Školské kluby detí

Pracujem ako vychovávateľka v školskom klube. Keďže ani vedením troch záujmových útvarov v čase 16,00-18,00 nie som schopná naplniť si úväzok, požiadala som vedenie školy o jeho naplnenie na základe nariadenia vlády z roku 2003, ktoré hovorí o dopĺňaní si úväzku učením v škole. Vedenie to však neakceptovalo, nakoľko vraj vznikajú účtovné problémy pri platení takto doplneného úväzku,nakoľko školské kluby detí patria medzi školské zariadenia. Zaujímave je však to, že keď bolo treba škole pomôcť, tak ako vychovávateľka som mohla učiť naj na druhom stupni.
Prosím o radu, či je zamestnávateľ povinný doplniť mi úväzok učením výchovných predmetov na prvom stupni na základe nariadenia vlády,alebo nie. Ďakujem.
Usporiadat
Sabadka Sabadka

Sabadka je offline (nepripojený) Sabadka

Kto ma pozná vie.
julia2 Pozri príspevok
A dokedy mi bude zamestnávateľ tento rozdiel doplácať??? Určite sa za chvíľu zmení zasa nejaký ten pokrivený paragraf a ide o 70 eur dolu s platom... dobré nie ???
Tento mesiac má vyjsť nariadenie vlády alebo zákon uvidíme čo to bude na základe, ktorého sa budú valorizovať platy vo verejnej službe od 1.1.2010 a uvidíme aké vianočné prekvapkania nám v ňom naši zákonodarcovia pripravili. Valorizácia bývala zatiaľ v priemere 7%, teraz má byť len 1%
ala99 ala99

ala99 je offline (nepripojený) ala99

Alena
Áno, ked máš vysokú školu, máš byť v 9. plat. triede, ale pozri si vyhlášku 437/2009, či dokonca nie si kvalifikovaná, pozri si presne časť v ktorej je kval. predpoklad pre vych. ŠKD a možno , že by si mohla byť aj v 10. pl. tr.
ala99 ala99

Alena
Ak máš strednú ped. školu, si od 1. 11.2009 zaradená do 8.pl. triedy s tým, že plat ti dorovnávajú podľa §32 nového z. 317/2009 do tej výšky funkčného platu, aký si mala doteraz. 5 rokov praxe, ktoré ti odrátali, sa ti 31.12. 2009 vrátia späť.
ala99 ala99

Alena
Áno.
Aneta Kolesová Aneta Kolesová

Aneta Kolesová je offline (nepripojený) Aneta Kolesová