Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
Podľa §18 odst.(1) Zák.250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa:
Predávajúci je povinný spotrebiteľa riadne informovať o podmienkach a spôsobe reklamácie vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť,a o vykonávaní záručných opráv. Reklamačný poriadok musí byť na viditeľnom mieste dostupnom spotrebiteľovi.
Takže, ak pizzu predávaš, tak reklamačný poriadok potrebuješ.
Hľadala som mne na dostupných miestach, či niekde nenájdem aspoň nejakú mustru pre reklamačný poriadok, ktorý by sa dal použiť v reštaurácii. Nenašla som. Všade sú väčšinou reklamačné poriadky pre predajne opravovne a pod.. Takže som sa pokúsila napísať ho sama. Pripájam ho a budem rada ak niekomu pomôže. Pokiaľ budú k nemu nejaké pripomienky, ktoré mi ho pomôžu doplniť, resp. oopraviť, vopred ďakujem.