Zavrieť

Porady

Pletenie-štrikovanie

Jara Jara

Jara je offline (nepripojený) Jara

Chcem sa obrátiť na mladé maminky alebo babinky. Keďže mám vnúčika a to mimo republiky, privítala by som nejaké modely na platenie. Po rokoch beriem opäť ihlice do ruky a štrikujem, nakoľko v predajniach sú tieto výrobky moc predražené. Vlnu sa ešte podľa mňa stále oplatí kúpiť. Na nete v slovenčine je maximálne na predaj alebo burza použitých vecí ale popisy na pletenie chýbajú. Niečo som našla na českých stránkach ale možno aj na Porade máme šikulky čo vedia nejaký fajn postup a bezplatne by ho tu prilepili. Budem vďačná, veď aspoň trošku vypadnem z účtovníctva a ekonomiky a poštrikujem si... Vnúčik je krásny, milý a tak sa rada pustím do práce. Ďakujem Vám za nápady.
Naposledy upravil arizona : 29.04.11 at 20:45
Usporiadat
mirčiak mirčiak

mirčiak je offline (nepripojený) mirčiak

Zdravím, ja som tiež v štrikovaní začiatočník ale chcela by som sa naučiť pliesť sveter. Začala som ale skôr vestou len by som potrebovala niečo vysvetliť v návode istého časopisu. Píšu to dosť komplikovane a keďže ja sa až tak nevyznám, tak som z toho jeleň. Techniku štrikovania ovládam len by som chcela pomôcť s nasledovným: ide o zadný diel vesty a píšu už ku koncu toto "z každé strany ujmeme pro průramky 1x3, 1x2 a 1x1 oko" - tzn. že v jednom riadku spletiem na začiatku 3 oká aj na konci? druhý riadok zas spletiem na začiatku a na konci 2 oká atd? či zle chápem?
ďalej: "dopleteme rovně do celkové výšky 55 cm a ujmeme náramenice 2x3 oka" - ako to myslia tie 2x3 oka?
Ak vie niekto vysvetliť budem veľmi vďačná
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

mirčiak Pozri príspevok