Zavrieť

Porady

prevadzkaren, trvaly pobyt, vlastnictvo nehnutelnosti kde mam nahlasene sidlo

zaujimam sa o problem prevadzkarne, som student a byvam u matky, zaujima ma ci mozem ako "prevadzkaren" (jedna sa o internetovy obcho) uviest adresu mojho trvaleho bydliska teda aj trvaleho bydliska mojej matky ktora je majitelka daneho bytu ... alebo potrebujem nejaky jej suhlas alebo nieco podobne?... neviem si s tym rady... a musim uviest napriklad na schranke, zvonceku obchodne meno?
za rady vopred dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    Cogitationes Pozri príspevok
    zaujimam sa o problem prevadzkarne, som student a byvam u matky, zaujima ma ci mozem ako "prevadzkaren" (jedna sa o internetovy obcho) uviest adresu mojho trvaleho bydliska teda aj trvaleho bydliska mojej matky ktora je majitelka daneho bytu ... alebo potrebujem nejaky jej suhlas alebo nieco podobne?... neviem si s tym rady... a musim uviest napriklad na schranke, zvonceku obchodne meno?
    za rady vopred dakujem