Donekonecna omielana tema, prezrel som si vsetky starsie temy, moznosti je niekolko:
1 - vozidlo prelitrovat pokial to je mozne - nase vozidlo prelitrovat mozne nie je, resp. ani to by neodrazalo skutocnu spotrebu, pretoze jedno prelitrovanie neodrazi skutocnu spotrebu pri plnej zatazi, v zime pri plnom kurenia v lete pri zapnutej klime
2 - pouzit udaj z TP podobneho automobilu - ak som dobre vyrozumel, toto nie je mozne pri firemnych autach, iba pri pausalnych nahradach 6,2/km
3 - vypracovat si smernicu a spotrebu si odsledovat - tu vraj tiez niektore kontroly tieto smernice neakceptovali
moja idea
4 - dnesne moderne vozidla maju elektronicke vstrekovanie, davkovanie paliva do valcov je teda presne riadene riadiacou jednotkou, vdaka tomu palubne pocitace dokazu zobrazit aktualnu spotrebu a rataju priemernu spotrebu, ktora realne zohladnuje aj pridanu zataz pri zapnutej klimatizacii a nalozenom naklade
je podla vas takato spotreba, resp. smernica s takouto uvedenou spotrebou "neprestrielnejsia" a akceptovatelna?
resp. by bodol aj vzor jednoduchej smernice pre SZCO