Zavrieť

Porady

Invalid.dôchodca a nočný príplatok

Prosím o radu : Invalidný dôchodca - inval. nad 70%, pracuje ako strážnik v hlavnom prac.pomere, pracuje aj v noci. Má nárok na príplatok za prácu v noci - vo výške 20% minim. mzdoveho nároku alebo v akej výške? Ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    ede je offline (nepripojený) ede

    ede
    Dakujem za reakciu, aj ja som si myslela, ale program OLYMP mi u tohto pracovníka vypočítal príplatok za noc v polovičnej výške oproti "ostatnym" pracovnikom /nie ID/ za rovnaku pracu. Telefonovala som aj do f.KROS, kde mi bolo povedané, že ID má nárok na polovičný - 50%-ný príplatok za prácu v noci...?? preto som zmätená.

    vikinka je offline (nepripojený) vikinka

    vikinka
    123
    Mzdové zvýhodnenie za nočnú prácu
    Na začiatok

    (1) Zamestnancovi patrí za nočnú prácu popri dosiahnutej mzde za každú hodinu nočnej práce mzdové zvýhodnenie najmenej 20 % minimálneho mzdového nároku ustanoveného v § 120 ods. 4 v Sk za hodinu pre prvý stupeň.

    (2) S vedúcim zamestnancom možno v pracovnej zmluve dohodnúť mzdu už s prihliadnutím na prípadnú nočnú prácu. Mzdové zvýhodnenie v takom prípade vedúcemu zamestnancovi nepatrí.

    ede je offline (nepripojený) ede

    ede