Som študent ,resp. BOL SOM

,táto choroba ma pochytila v plnom prúde , keď som bol na vysokej škole v 2ročníku ............Asi to spôsobila operácia štítnej žľazy alebo zlé momenty v rodime.....je toho veľa a nechce sa mi to tu vypisovať . Začal som padať a aj keď som všetko v škole odovzdával načas a pravidelne navštevoval doktora a psychoterapeuta ......dopadol som tak ......že nič nemám ......znovu . Keďže som 1x musel odísť z tejto školy
teraz 2x ma prepadla táto choroba.............kedysi som bol šťastný a teraz som asociál.........nemôžem sa odreagovať a vyhýbam sa spol.životu ,nechodím von ......a čo je čudné ......najhoršie depresie ( aj minulé roky )som mal v lete . A po silvestri tiež .
Napísal som asi 4 rozlúčkové listy a bojím sa ,že jedného dňa už bude posledný
Postupne som prišiel o všetko ....o rodinu ,o domov, o školu ,o otca ,o prácu, a počas školy som sa zamiloval a teraz tak prichádzam o školu a o to ,čo už nebudem aspoň vidieť .......a som tam kde som bol pred 6 rokmi. Mám 26 a nemám nič a nebudem ani robiť ,čo ma baví a čo viem . Nemal som možnosť prirodzene dospievať lebo sme mali problémy s otcom a s alkoholom .Trvalo to strašne dlho .........od 12-13 rokov až po 21 ,kedy zomrel . Ani si nepamätám všetky tie roky ............a mali to byť tie najkrajšie v živote. Teraz som to všetko videl v škole ...........majú istotu ......môžu sa pokojne učiť ......bez nervov ,že keď prídu domov ,tak budú v úzkosti a strachu .Ja som sa bál chodiť z nternátu domov a zostalo mi to dodnes tak ,že sa ani neteším domov.
Domov v inom meste , kde nikoho nepoznám a kde som ani nechcel nikdy bývať. Majú veľa priateľov a niekoho ,kto ich čaká doma a aktivity ,ktoré vymyslí rodina alebo kamoši............bodaj by si mali robiť ťažkú hlavu z niečoho ,keď majú všetko v poriadku .
Chcel by som terapiu aspoň 2x týždenne ,lebo predtým som mal 1x za 2-3 týždne a len lieky ,ktoré mi ,,miesili" mozog ako cesto .