Najsmutnejšia na tom je ten fakt, že ten malý ani nevie, čo to spieva, nevie význam obsahu textu. On len využíva kapacitu svojho mozgu viac, ako ostatní, má lepšiu pamäť. Veď keď budeš ročnému decku 10x denne 7 dní v týždni púšťať to iste, tak to dokáže tiež - a hľa - bude ďalšie "zázračné" decko na svete.
"Zázračné" je vtedy, ak to, čo prednáša, alebo inak interpretuje, vie aj využiť - napr. decká s vyšším IQ, ktoré v 10-tich rokoch napr. už sú na univerzite - používajú svoju schopnosť využiť kapacitu mozgu viac ako ostatní a hlavne - CHÁPU to, čo robia.
Ten malý ren rapoce to, čo Xkrát počúval a zakorenilo sa mu to v mozgu.
Moja fazuľka
, ako školáčik, už maľovala, mala estetické cítenie, vedela využívať kompozíciu, farby, chodila na umeleckú školu - ale NIE JE zázračné (teda nebola) decko, mala len talent, ktorý VEDELA použiť samostatne, bez nútenia, drilovania - prirodzeným spôsobom.