Zavrieť

Porady

problémy s bankou

Neviem či som v správnej porade a či sa to tu dá vôbec riešiť.

Ale stala sa mi, s jednou nemenovanou bankou taká vec, že po pol rok od zrušenia trvalého príkazu sa opäť začali strhávať peniaze na tento zrušený účet po dobu 5 mesiacov, čím my vznikla strata 10.000 sk. po predložení všetkých dokladov o zrušení účtu, my banka peniaze vrátila, ale opäť som platila poplatok za zrušenie účtu. Bolo to správne? Mám nárok na nejaké odškodné?

Druhý prípad: chcela som si u nich zrušiť podnikatelský účet, ale vraj som si u nich objednala dve bankomatové karty na dva po sebe nasledujúce mesiace (11/05 a 12/05) čo je riadna blbosť. Popri tom som už jednu mala. Takže ak som si ich naozaj objednala budem musieť zaplatiť za každú po 1000 sk spolu 3000 sk. Musela som vyplniť žiadosť na vedenie, na prešetrenie a mala som sa zastaviť o tri dni. Po troch dňoch som s úžasom počúvala, že tú žiadosť stratili a vypíšu so mnou novú žiadosť. Takže stále čakám.

Nechcem nikomu uškodiť, len sa chcem spýtať, ak má niekto takéto skúsenosti, aké sú moje práva.
Ďakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa bodov

    babenko1 je offline (nepripojený) babenko1

    Renata :-) babenko1
    A čo hovorí zmluva o založení účtu? Niekde v tých platobných podmienkach musí byť uvedené, čo platíš pri zrušení účtu... Nezdá sa mi, že ked si zrušila účet, vrátila karty, ešte raz by si ich musela platiť, aj ked žiadne nedostaneš...

    via je offline (nepripojený) via

    via
    presne, tie poplatky musia byt priamo uvedene v zmluve. a co sa tyka tych kariet ... ty vies, ze je to blbost a ked si oni myslia, ze nie, nech ti ukazu tebou podpisanu ziadost o objednani dalsej karty. a urcite by som sa nedala odradit nejakou zamestnankynou pri okienku. a ktora to je banka? to by ma tiez vazne zaujimalo.

    bepo je offline (nepripojený) bepo

    bepo
    Frenky-žiadnu žiadosť nevypisuj.Pri rušení účtu sa najskôr rušia vydané karty za čo si banka účtuje poplatok-takže by si zaúčtovali za vydanie a za zrušenie karty.

    1-ty si zrušila trvalý príkaz,nie účet.Preto si ani nemohla platiť za zrušenie účtu.A ani nie za opätovné zrušenie trvalého príkazu.Ak banka omylom strhávala tvoje peniaze,opýtaj sa ich ako ti nahradia nimi spôsobenú škodu.

    frenky je offline (nepripojený) frenky

    frenky
    Díky za odpovede, musím sa ospravedlniť, ale v tom rozhorčení som ten prvý prípad trocha doplietla, ako si asi BEPO správne všimol. Takže zrušila som trvalý príkaz a nie účet, a potom som musela ešte raz zaplatiť za zrušenie toho trvalého príkazu(nie účtu, účet mi stále zostal) .No a potom nasledovalo to s tými kartami.
    Ja som si podrobne preštudovala obch. podmienky, podľa ktorých som mala nárok na ušlý úrok, z toho čo som tam mala (kedže sa my znížila suma na účte). Nebolo to síce veľa, ale aj tak. Keď som to hovorila tým za okienku, tak sa k tomu vôbec nevyjadrovali. Najviac ma štvalo, keď som na ďalšom výpise vydela opäť strhnuté peniaze za zrušenie trv. príkazu, ktorý som už raz platila.)
    Ale dali ste my odvahu, zajtra tam nabehnem a asi si to dám vysvetliť nejakým nadriadeným. A ani s tými kartami sa my zatiaľ neozvali a už to bude týždeň (tiež som na tom stratová, lebo musím platiť marec za vedenie účtu, ktorý už nepotrebujem.)

    bepo je offline (nepripojený) bepo

    bepo
    S babami za okienkom nič nevyriešiš,musíš začať s vedúcou smeny alebo s riaditeľom/ľkou pobočky.

    bodliak je offline (nepripojený) bodliak

    bodliak
    Tiež som už mal podobné problémy, napr. s vydanou kartou, ktorú som si neobjednal. Nič som neplatil, každý strhnutý poplatok som reklamoval. S osobou za okienkom zvyčajne v takýchto prípadoch nič nevybavíte.
    Ak máte doklad o zrušení TP, žiadajte vrátiť poplatok.
    Ak doklad nemáte, máte výpisy za tých 5 mesiacov, kedy trvalý príkaz nerealizovali (dôkaz že bol zrušený). Takisto na niektorom starom výpise bude poplatok za zrušenie.
    Treba im ísť po krku, nech si tie miliardové zisky zaslúžia. Nejde o 10-20 korún ale o princíp. Vám tiež neodpustia ani korunu.


    PS. služby pre "najlepších" sa riadne zhoršili.
    Naposledy upravil bodliak : 10.03.05 at 07:55

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.