Zavrieť

Porady

ceny plastových okien,kvalita

Dobrý deň prajem,kúpili sme starší rodinný dom,na ktorom chceme meniť okná,poraďte mi prosím načo si dávať pozor pri výbere,čo to znamená 5-komorové atď,som v tom úplný laik.Počula som,že jedno okno môže stáť 25000,bývam v Nitrianskom kraji,neviete mi poradiť nejakú fajn firmu,aj cenovo prístupnú?ďakujem
Usporiadat
Chobot Chobot

Chobot je offline (nepripojený) Chobot

tajnostkárka Pozri príspevok
Dobrý deň prajem,kúpili sme starší rodinný dom,na ktorom chceme meniť okná,poraďte mi prosím načo si dávať pozor pri výbere,čo to znamená 5-komorové atď,som v tom úplný laik.Počula som,že jedno okno môže stáť 25000,bývam v Nitrianskom kraji,neviete mi poradiť nejakú fajn firmu,aj cenovo prístupnú?ďakujem
Neviem, či si tu niekto dá tú námahu a podrobne ti vysvetlí všetky pojmy, ale lepšie je otvoriť si stránky niekoľkých výrobcov plastových okien a tam je pekne vysvetlené, aké je 3, 4, 5 a viackomorové okno, vidíš tam prierezy, máš tam kopec technických parametrov.

Až si to naštuduješ, potom sa opýtaj niečo konkrétne.
0 0
Menej reklamy? Zaregistrujte sa! - Žiadne vyskakovacie reklamy!
svojar svojar

svojar je offline (nepripojený) svojar

Napr. www.slovakaktual.sk alebo www.incon.sk
0 0
subard subard

subard je offline (nepripojený) subard

S Incon si dovolim nesuhlasit nemal som dobru skusenost,mali inzerat zlava 40% ale az pri kalkulacii mi povedali ze to je len na skla, ze to zabudli dat v inzerate.Bolo tam kvoli tomu plno ludi a odisli ako ja. So zlavou boli drahsi ako ostatni.Poradim rozmyslaj do predu o roletach vonkasich potom je neskoro.Vela uspechu
0 0
svojar svojar

svojar je offline (nepripojený) svojar

Záleží asi na mieste predaja. My sme sa i Inconom v SNV vždy dohodli. Nám robili v rodine 3 byty aj dosť v činžiaku i v meste. Teraz je v Krompachoch najžiadanejší Slovakaktual pretože si tu otvoril aj pobočku.
Taktiež je treba sa pozrieť na "regionálnych"predajcov - v Nitre -neviem.
0 0
misomiso misomiso