wegamizi Chcela by som z tejto oblasti reklamacie polozit otazku.
Mam namonotvanu bateriu, ktora v zarucnej lehote zacala kvapkat. Isla som do predajne, kde bola kupena a tam mi dali t.cislo na servis. Nic so mnou zatial nik nespisoval. Zavolala som, chlapik spisal cez telefon moju poziadavku a mam cakat. Je to normalne? Nemam zaznam o podani reklamacie v ruke, nevadi? A este mi povedal, ze ked pride servisman a zisti, ze nemame na privode vody filtre, reklamaciu nam neuzna. Ma pravdu?
Myslím, že takýto postup môže byť. Predajňa pošle servisáka, ten problém odstráni a buď to bude v rámci záruky, alebo si to zaplatíš.
Myslím, že v návode na použitie a inštaláciu býva uvedené, že ak nie sú filtre na prívode vody, výrobca nepreberá záruku za poškodenie kartuše. Treba si pozrieť záručné podmienky.