Takže sa už aj mne podarilo odoslať RL viackrát. Ako som spomínala, zdalo sa, že odosielanie nefunguje, lebo ma zakaždým hodilo znova na prihlásenie. Dnes sa mi podarilo RL odoslať, nebol žiadny problém, ale na prehľade som zistila, že mi systém zobral RL zmena, ktorý som odoslala 12.12. aj 17.12. a ešte aj dnes. Dnešný som zrušila, ale ako zrušiť jeden z tých, čo boli odoslané na spracovanie? Napísala som mail a dostala som obratom odpoveď, že odoslané výkazy na spracovanie sa už nedajú zrušiť, ale nakoľko som druhým RL iba potvrdila rovnaký dátum zmeny ako prvým RL, nič sa nedeje a nie je to na škodu.
Priznám sa, že s prácou niektorých pracovníčok registra na tunajšej pobočke Sociálnej poisťovne nie som vôbec spokojná a hoci si všetky odovzdané doklady dávam potvrdzovať, aj tak musím mnohé nosiť viackrát, dokážu človeka preháňať a buzerovať a hoci som kľuďas, tuná som sa už rozčúlila a pohádala.
Ale čo sa týka mailovej komunikácie so Sociálnou poisťovňou, musím uznať, že som veľmi spokojná, doteraz mi vždy obratom odpovedali a poradili. Odporúčam to každému, ak má nejaký problém, ak sa dá, problém dokážu vyriešiť príp. poradiť. Keď je dôvod rada pochválim a ocením dobrú spoluprácu.