Zavrieť

Porady

Zasielkovy predaj / storno obj. /

Ako zauctovat do uctovnictva tovar, ak sa mi po objednani zakaznikom vrati z akychkolvek dovodov?

Resp. ako to zauctovat ak sa zasielka strati ( stane sa, nie casto, ale stane ) ?

Pracujem v programe ALFA.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    katarina.j je offline (nepripojený) katarina.j

    som len človek katarina.j
    Tak ak posielate tovar, predpokladám že na dobierku a v baliku ma zakaznik aj fakturku.Tak faktura sa da do pohladavok.ak sa tovar komplet vráti, tak k fa dat poznamku storno fa z dôvodu neprevzatia tovaru a nasledne ju aj oductovat. ak sa zasielka strati-tak dobierka/balik/ sa daju aj poistit, nie?zalezi ako to riesite - teda aky je postup pri strate, či je to cez poštu alebo nejaku donaškovu službu.....

    zltalienka je offline (nepripojený) zltalienka

    zltalienka
    Ahojte, ako sa rieši pri zásielkovom predaji prípad, keď zákazník si nepreberie tovar. Pomohol by mi aj názov zákona ktorý to rieši.
    ďakujem.

    Zasielkovy predaj / storno obj. /

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.