Zavrieť

Porady

Usporiadat
Silvia L. Silvia L.

Silvia L. je offline (nepripojený) Silvia L.

vtipna...zodpovedna..a ostatne neviem či sa tu hodi..:o))) ...viac
danushka.....dakujem velmi pekne za taketo vyčerpavajuce informacie...učtujem v jednej zaseilatelskej firme a akurat toto si študujem, velmi si mi pomohla..
Len som sa dnes stretla s nazorom, že ak ide o službu - teda vykonanu prepravu zo Śvajčiarska na SK pre SKDIČ tak je učtovana DPH.
je to naozaj tak?
0 0
mandula mandula

mandula je offline (nepripojený) mandula

Silvia L. Pozri príspevok
danushka.....dakujem velmi pekne za taketo vyčerpavajuce informacie...učtujem v jednej zaseilatelskej firme a akurat toto si študujem, velmi si mi pomohla..
Len som sa dnes stretla s nazorom, že ak ide o službu - teda vykonanu prepravu zo Śvajčiarska na SK pre SKDIČ tak je učtovana DPH.
je to naozaj tak?
Ano, je to tak, miesto dodania služby zdaniteľnej osobe podľa § 15 ods.1 zákona o dph platného od 1.1.10, je miesto kde má prijímateľ služby sídlo, teda v tvojom prípade je to SR, faktúrovať s dph SR 19%.
0 0
Jajina Jajina

Jajina je offline (nepripojený) Jajina

mandula Pozri príspevok
Ano, je to tak, miesto dodania služby zdaniteľnej osobe podľa § 15 ods.1 zákona o dph platného od 1.1.10, je miesto kde má prijímateľ služby sídlo, teda v tvojom prípade je to SR, faktúrovať s dph SR 19%.
Ja si myslím, že pravidlá fakturovania prepravy pri dovoze zo št. mimo EÚ a vývoze do št.mimo EÚ sa nezmenili. (§24, §47 a §48)
Švajčiarsko neni v EÚ, tak by mali byť prepravné služby oslobodené od DPH, pokiaľ vieme zdokladovať, že sa jednalo o vývoz alebo dovoz.

Ak sa mýlim opravte ma.
0 0
mandula mandula

mandula je offline (nepripojený) mandula

Jajina Pozri príspevok
Ja si myslím, že pravidlá fakturovania prepravy pri dovoze zo št. mimo EÚ a vývoze do št.mimo EÚ sa nezmenili. (§24, §47 a §48)
Švajčiarsko neni v EÚ, tak by mali byť prepravné služby oslobodené od DPH, pokiaľ vieme zdokladovať, že sa jednalo o vývoz alebo dovoz.