Zavrieť

Porady

Ako ďalej....poradte

Dobrý deň, potreboval by som poradiť....
Cez internet som si objednal obraz (podľa fotografie) zaplatil som prevodom z účtu a obraz mi onedlho prišiel, no bol v iných farbách a nepáčil sa mi .....po spojení sa s firmou mi navrhli namaľovanie obrazu podľa mojich požiadaviek... súhlasil som doplatil nejaké peniaze a obraz som im zaslal späť... ....po cca 3-4 týždňoch mi prišiel iný obraz, s ktorého kvalitou som nebol spokojný, bol doslova odfláknutý.....Spojil som sa s firmou oznámil im, že som sklamaný a že im vraciam obraz späť a žiadam vrátenie peňazí.....
Súhlasili a žiadali číslo účtu........ Po zaslaní čísla účtu sa cca 20 dní nič nedialo....
Po opätovnom písomnom aj telefonickom spojení som opäť žiadal vrátenie peňazí a oznámil som že ak mi peniaze nevrátia obrátim sa na SOI a podobne........odpísali mi, že majú dvoch právnikov a že ma v tom prípade budú žalovať za hanobenie dobrého mena, ale že peniaze mi vrátia, že to trošku potrvá (majiteľ je často mimo SR), že oni sú veľká firma a pre cca 3400Sk sa netreba plašiť.......Prešiel ďalší týždeň a nič sa nedeje.....
Nemám ani obraz ani peniaze
Ako mám postupovať?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    ekopo je offline (nepripojený) ekopo

    JA ekopo
    Reklamáciu treba vždy podávať písomne. Čo je napísané, to sa prekrútiť nedá. Treba spísať písomnú reklamáciu aj s odvolaním sa na telefonické dohory.

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    labik Pozri príspevok
    Dobrý deň, potreboval by som poradiť....
    Cez internet som si objednal obraz (podľa fotografie) zaplatil som prevodom z účtu a obraz mi onedlho prišiel, no bol v iných farbách a nepáčil sa mi .....po spojení sa s firmou mi navrhli namaľovanie obrazu podľa mojich požiadaviek... súhlasil som doplatil nejaké peniaze a obraz som im zaslal späť... ....po cca 3-4 týždňoch mi prišiel iný obraz, s ktorého kvalitou som nebol spokojný, bol doslova odfláknutý.....Spojil som sa s firmou oznámil im, že som sklamaný a že im vraciam obraz späť a žiadam vrátenie peňazí.....
    Súhlasili a žiadali číslo účtu........ Po zaslaní čísla účtu sa cca 20 dní nič nedialo....
    Po opätovnom písomnom aj telefonickom spojení som opäť žiadal vrátenie peňazí a oznámil som že ak mi peniaze nevrátia obrátim sa na SOI a podobne........odpísali mi, že majú dvoch právnikov a že ma v tom prípade budú žalovať za hanobenie dobrého mena, ale že peniaze mi vrátia, že to trošku potrvá (majiteľ je často mimo SR), že oni sú veľká firma a pre cca 3400Sk sa netreba plašiť.......Prešiel ďalší týždeň a nič sa nedeje.....
    Nemám ani obraz ani peniaze
    Ako mám postupovať?
    Myslím, že majú aj oni pravdu. TO, že ty si nebol spokojný s obrazom nie je dôvodom na vrátenie peňazí. Bolo by to len napr. v prípade, keby bolo plátno prederavené. Ty si ten obraz ako tovar mohol užívať bez obmedzenia. Len si bol nespokojný s dizajnom.

    To ako keby si si kúpil v predajni televízor, doma ho rozbalil a nepáčilo by sa ti rozloženie ovládačov a strieborný rámik okolo obrazovky. Tiež to nei je dôvod na vrátenie tovaru.

    Ale tá žaloba za hanobenie mena sa mi zdá prehnaná. Ty si ich verejne nekritizoval (dúfam). To, že si sa domáhal svojich práv prostredníctvom SOI nie je hanobenie. Je to len podnet na prešetrenie a pokiaľ boli v práve, tak výsledok kontroly im môže len pomôcť.

    misomiso je offline (nepripojený) misomiso

    misomiso
    Kazdopadne sa treba asi zamysliet nad tym, ci je vhodne obraz kupovat/predavat cez internet.

    Chobot je offline (nepripojený) Chobot

    Chobot
    misomiso Pozri príspevok
    Kazdopadne sa treba asi zamysliet nad tym, ci je vhodne obraz kupovat/predavat cez internet.
    Keď si ale napísal, že cez internet, tak mi napadá, že pokiaľ to labik kupoval cez internet, tak potom mal právo vrátiť tovar späť do 7 dní bez udania dôvodu. Vyplýva to zo zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji cez internet a pri podomovom predaji.

    JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

    JAJA11
    Chobot Pozri príspevok
    Myslím, že majú aj oni pravdu. TO, že ty si nebol spokojný s obrazom nie je dôvodom na vrátenie peňazí. Bolo by to len napr. v prípade, keby bolo plátno prederavené. Ty si ten obraz ako tovar mohol užívať bez obmedzenia. Len si bol nespokojný s dizajnom.

    To ako keby si si kúpil v predajni televízor, doma ho rozbalil a nepáčilo by sa ti rozloženie ovládačov a strieborný rámik okolo obrazovky. Tiež to nei je dôvod na vrátenie tovaru.

    Ale tá žaloba za hanobenie mena sa mi zdá prehnaná. Ty si ich verejne nekritizoval (dúfam). To, že si sa domáhal svojich práv prostredníctvom SOI nie je hanobenie. Je to len podnet na prešetrenie a pokiaľ boli v práve, tak výsledok kontroly im môže len pomôcť.
    Tovar kúpený cez internet je predsa možné tuším do 7 dní vrátiť aj z dôvodu, že sa mi nepáči , že mi nevyhovuje. Veď potom kupujem mačku vo vreci. Obrázok na internete nie je vždy úplne totožný so skutočnosťou. V obchode si môžem pozrieť, skontrolovať, takže tam reklamácia z dôvodu, že sa mi to nepáči neoobstojí a je len na dobrej vôli predavača ak ho vymení.

    Ako ďalej....poradte

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.