Zavrieť

Porady

aké tlačivo použiť pre živnostníka?

Dobrý deň,
dnes ma kontaktovala jedna pani, ktorá pracuje ako živnostníčka a nám fakturuje s tým, že potrebuje, aby sme jej vystavili jedno tlačivo o potvrdení, že sme jej platili za faktúry. O niečom takom som počula prvý raz. Vystavovala som potvrdenia o preddavkoch na daň pre našich zamestnancov, ktorým robím mzdy..ale že by niečo také bolo treba vystaviť aj živnostníkom...hľadala som na internete, ale neúspešne, také tlačivo som nenašla. Môžete mi niekto poradiť, prosiiim..
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Zoltán Kovács je offline (nepripojený) Zoltán Kovács

    človek, príliš dôverčivý, a niekedy aj idealista, ktorý verí v dobro človeka ...viac Zoltán Kovács
    dkleinova Pozri príspevok
    Dobrý deň,
    dnes ma kontaktovala jedna pani, ktorá pracuje ako živnostníčka a nám fakturuje s tým, že potrebuje, aby sme jej vystavili jedno tlačivo o potvrdení, že sme jej platili za faktúry. O niečom takom som počula prvý raz. Vystavovala som potvrdenia o preddavkoch na daň pre našich zamestnancov, ktorým robím mzdy..ale že by niečo také bolo treba vystaviť aj živnostníkom...hľadala som na internete, ale neúspešne, také tlačivo som nenašla. Môžete mi niekto poradiť, prosiiim..
    Žiadne také tlačivo a povinnosť neexistuje. A nemala na mysli odsúhlasenie pohľadávok a záväzkov?