Zavrieť

Porady

Hľadanie pravdy o 11.septembri

Možno na Poradu táto téma nepatrí, ale prečo nie.
Myslím si, že to patrí na každé fórum, aby malo čo najviac ľudí možnosť vidieť pravdu o tom , čo sa naozaj stalo 11.9.2001 v NY.
Kliknite si na stránku http://911.yweb.sk/ a urobte si názor.
Videl som takmer všetko, čo tam ponúkli a nechcel som tomu veriť, ale fakty sa vyvrátiť nedajú.
Napíšte potom svoj názor.
Naposledy upravil omega2.0 : 07.04.08 at 23:52
Usporiadat
Karas Milan Karas Milan

Karas Milan je offline (nepripojený) Karas Milan

Ahoj Via3.
Neviem , či trafím odpoveď :
"Keby som vedela,prečo si myslíš, že tú teóriu vytvorili SPLETANISTI"
- lebo som normálny a nevymýšľam teórie
- lebo som technik a verím , že "príroda nie je blbec a nerobí viac , ako musí"
čo okrem výnimiek platí aj na ľudí.
Chválim ťa , že píšeš stručne = myšlienka sa neutopí.

Ahoj
Ka Mil
0 0
VIA3 VIA3

VIA3 je offline (nepripojený) VIA3

Ahoj Milan.
Stručnosť a ženy sa vzájomne vylučujú. Ale budem sa snažiť. Prispôsobujem sa aj tvojmu jazyku.
Tu je sľúbená oponencia.
1. Ak neprečítaš všetko dostupné okolo 911, z 1 a 6 strany sa nič nedozvieš o teórii SPLETANISTOV.
2. Potom ťažko robiť závery- „ZAUJAŤ, SPLETANISTI, EIN KESSEL BUNTES“.
3. V štáte, ktorého sa to týka, chce síce každý zaujať, ale pre profit. Pre nepríjemnosti asi nikto. Tí SPLETANISTI ich asi mali, prinajmenšom v tom, že ich označovali za bláznov. Ďakujem pekne za takú cenu za ZAUJATIE!
4. „... Lebo som normálny a nevymýšľam teórie“ -Všetci vedci neboli blbcami a predsa vymýšľali teórie! Netvrdím, že všetci SPLETANISTI sú vedci.
5. „Príroda nie je blbec a nerobí viac , ako musí... „- Ľudia sú súčasťou prírody. Ľudia už porúčajú prírode! Napr. pri inaugurácii nového ruského prezidenta - rozohnali dažďové oblaky nad Moskvou.
Záver: Tvoje úvahy celkom nesedia!
Ahoj VIA3.
0 0
Karas Milan Karas Milan

Karas Milan je offline (nepripojený) Karas Milan

Ahoj Via3.

Upresnenie :