Zavrieť

Porady

Danove priznanie - student

Dobry den,

Som student a pocas roka 2008 pracujem cez personalnu agenturu v jednej firme. Mzda je mi vyplacana mesacne. Zaujimalo by ma ci sa do sumy 47 808 sk pocitaju aj mesacne zarobky, ktore nepresahuju 5 000 Sk ( v hrubom)

Dakujem za odpoved
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Tweety je offline (nepripojený) Tweety

    Tweety
    Andyno29 Pozri príspevok
    Dobry den,

    Som student a pocas roka 2008 pracujem cez personalnu agenturu v jednej firme. Mzda je mi vyplacana mesacne. Zaujimalo by ma ci sa do sumy 47 808 sk pocitaju aj mesacne zarobky, ktore nepresahuju 5 000 Sk ( v hrubom)

    Dakujem za odpoved
    Áno, počítajú.

    Evanka je offline (nepripojený) Evanka

    Evanka
    Andyno29 Pozri príspevok
    Dobry den,

    Som student a pocas roka 2008 pracujem cez personalnu agenturu v jednej firme. Mzda je mi vyplacana mesacne. Zaujimalo by ma ci sa do sumy 47 808 sk pocitaju aj mesacne zarobky, ktore nepresahuju 5 000 Sk ( v hrubom)

    Dakujem za odpoved
    Ak nemáš u zmastnávateľa podpísané vyhlásenie o uplatňovaní nezdaniteľnej časti príjmu a zamestnávateľ zdaňuje tento príjem zrážkovou daňou, tak tento príjem sa do sumy zodpovedajúcej 50 % sumy podľa § 11 ods. 2 písm. a) nezapočítava. (§ 32ods. 1 ZDP)
    Citujem: